Hoeveel voeding

A

Anoniem

Guest
Dag meiden, ik vroeg me af hoeveel voeding jullie kleintje krijgt.
Lindsey is nu bijna 8 weken en krijgt 5x150cc water + 5 scheppen voeding en 2 schepjes johannesbroodpitmeel, dus dat is in totaal 170/180...

Heb geen idee of ze genoeg krijgt of juist teveel...

Danicia krijgt nog steeds 6 voedingen op een dag..
6x150cc water. minder lukt echt nog niet..

tijmen krijgt 5x 200 cc in totaal ( 190 water+ 6 scheppen Omneo en 2 schepjes nutrton)

Euh.. ik heb geen idee. Onze kleine heer drinkt 7x 120 water met 4 schepjes voeding. Dit mag hij hebben voor zijn gewicht nu 5 kg.

Onze prins (ruim 6 weken) 5x150 cc, als hij snachts komt krijgt hij 90 cc! Maar hij weet volgens mij nog niet helemaal wat hij wil haha doorslapen, of niet doorslapen....

3x bv en 3x kv 120 met 4 schepjes
Maar de kv flesjes drinkt ze niet altijd leeg
Ach ze groeit 130 a 160gram per week dus ze doet het heel erg goed :)

Onze kleine meid van 8 weken krijgt 5 x bv en 2 x kv 120 cc. Ze is de laatste weken flink gegroeid maar ze kan niet met minder..s' nachts drinkt ze een stuk minder..

Hoi hoi ,

ons meisje is vandaag precies 7 weken Wauw wat gaat het toch snel maar goed,

ons kleine prinsesje krijgt 5 voedingen perdag.
zowiezo 4 x 150 ml water en 5 schepjes en
de ene keer die andere fles 120 water en 4 schepjes maar soms is dat ook wel gewoon een 150 ml water met 5 schepjes.

maar dit doen we al vanaf de 5e week ofzo. Ook krijft ze s'avonds al 1 schapje bambix erbij.

het CB zei dat we terug naar 7 voedingen per dag moesten maar ze doet het hier super door en ga der ook niet wakker maken zoals zij dat dus wel willen.

xxx

Terug
Bovenaan