Hoeveel voeding

tamjo

New member
Voor de mama's die al bevallen zijn en die flesvoeding geven, hoeveel krijgen jullie kindjes nu?

Mijn meisje is nu goeie twee weken oud en ze drinkt 90 cc om de vier uur. Gister avond een flesje van 120 gegeven en deze dronk ze leeg, maar ze meldde zich weer keurig op dezelfde tijd als altijd s nachts.

Vroeg me af hoeveel jullie kindjes drinken en om de hoeveel uur.
 
hahaha hier precies hetzelfde! Mijn mannetje drinkt ook al 90 cc, in de eerste week al. Deze drinkt hij elke keer helemaal op. Nu gaf ik hem laatst ook 120 cc, maar meldde zich ook gewoon 3 uur later weer... en 120 cc is eigenlijk teveel voor hem zegt het cb.. en die 4 uur lukt hier echt nog niet! soms begint hij zelfs al na 2.5 uur..
 
Het Denise ;-). Mijn meisje dronk die van 90 elke x niet leeg of ze viel alweer in slaap. Ds dachten we laten we het eens om de vier uur proberen en ja hoor dan heeft ze goed honger en drinkt ze ze over het algemeen wel leeg.

Spreek je ;-)
 
Hier drink mijn kleine mannetje inmiddels 100cc.

Gisteren naar de consultatiebureau geweest, mag hem 120cc geven aangezien hij nu om de 4 uur wakker word voor zijn flesje. Mijn zoon slaat ook geen enkele flesje over... geen wonder dat hij nu, bijna 1 maand oud al richting de 5kg gaat haha.
 
Die van ons heeft natuurlijk geen groot geboortegewicht dus drinkt nog niet zoveel.
Ze krijgt nu ze 4 weken oud is elke fles 70cc en dan 7 flessen per dag wij kunnen er ook nog geen overslaan helaas.
Maar ook helaas nog niet naar buiten omdat ze nog zo laag op gewicht is en ze haar buiten niet zelf warm kan houden.
Nou mogen we 10 minuutjes gaan proberen morgen dus ben benieuwd ben dat binnen zitten wel hartstikke beu.
 
Terug
Bovenaan