hoeveel voedingen?

Ik ben eens benieuwd hoeveel jullie je kids geven...

Onze dame kreeg tot gisteren 7 voedingen van 90 ml. Die gingen schoon op en sinds gisteravond zijn we overgegaan naar flessen van 120 ml. Hier maakt ze zo'n 100-110 ml van op. Vandaag kwam ze om 4.30-8.00-11.00-14.30-17.30. Ik ga haar zo wakker maken voor de volgende fles en dan krijgt ze tegen 23.30 de laatste fles. En dan kijken hoelaat ze vannacht komt. Ze weegt nu ongeveer 4 kg denk ik en 4x150=600 ml. Ze drinkt dus iets teveel maar ja, ze gaat net over dus dat trekt ze wel weer recht.

Wat geven jullie en hebben jullie al een ritme te pakken?

Liefs ciomama

Wij zaten op 8x 100 en vandaag begonnen met 110 wat er ook zo in zit. De FV drinkt ze nog niet helemaal weg, zodra we meer FV op een dag gaan geven gaan we ook over op voeden op verzoek, nu doen we nog netjes elke 3 uur, ook al drinkt ze het op, ze slaapt vaak nog dus ben benieuwd hoe het ritme straks wordt al we echt op verzoek gaan voeden. Met FV is de hoeveelheid ook weer anders zover ik het pak mag geloven.
Ik denk dat ik maandag naar het cb ga om eens te wegen, erg benieuwd hoe haar gewicht gaat. Laatste keer op weegschaal met zijn 2en niet zo'n succes.

jonna krijgt 6 flessen van 100ml
gister paar flesjes van 120ml geprobeerd maar ze dronk zoveel dat ze urenlang krampen had
daar is ze dus nog niet helemaal aan toe en ik ben weer eens ziek, koorts en slokdarm onstoken hhele keel van linkeroor tot rechteroor doet pijn
ze is nu denk ik 3,5 kilo en drnikt netjes om de 4 uur, vannacht zelfs 6 uur niets, dus doorgeslapen

eerst maar krampvrij houden voor we langzaam ophogen, zal hierna wel met half schepje ophogen, lijkt me beter

zo'n verschil met onze eerste die nu nog op 12 flesjes van 30-60ml zat

onze princes weegt 2,5 kilo en is 4 weken oud.
ze drinkt 7 a 8 x 70-75 cc weg, vandaag naar de 80 gegaan maar daar liet ze steeds 10 cc van staan

snachts komt ze 1x

Wij zitten op 7 voedingen per dag van 110 cc.
Dat gaat prima !! De voedingen zijn bijna allemaal van mezelf gekolfd.. soms 1 of 2 flesjes van Nutrilon HA.
De laatste voeding van de dag is rond 23.30 en dan komt Jari rond een uur of 3 weer en dan om 6 a 7 uur.
Dus meestal zit er precies 3 uur tussen ! Je kan de klok er bijna gelijk op zetten ;)

We verwachten hem nu dan ook ieder moment haha

Terug
Bovenaan