hoeveel warme maaltijd

hallo.

mijn dochter is 6,5 maand en eet haar hapjes erg goed.de laatste paar dagen eet ze zo erg goed dat ik me af vraag of ze niet te veel eet.ze eet een groot potje leeg.hoe is dat bij jullie kids? groetjes patricia
 
hoi mijn dochter is 7,5 maand en eet vanaf 6 maanden al een heel potje dan hebben ze gewoon trek en wat teveel is spugen ze wel weer uit mijn dochter is ook wel erg aan de stevige kant 9,5 kilo maar heb zoiets van ga ze geen honger laten lijden, verder krijg ze nog 3flessen van 200, fruit, broodkorst, af en toe koekje, en pap gaat harstikke goed en hoor geen commentaar van cb.
 
's morgens fles melk
Tussen 10 en 11 fruithapje
tussen de middag fles melk (eventueel koekje of broodje)
rond vijf uur warm potje eten
rond bedtijd (19.30) fles melk/pap.

Moet genoeg zijn.
 
Geven jullie ook nog een toetje dan. Ik geef mijn dochter een half potje eten(zo'n grote pot dan) en dan nog een toetje van Nestle. Hoop dat jullie nog ff antwoord willen geven.

Groetjes Syl
 
Mijn dochter is 7 maanden en eet een half potje van 6 mnd op (potjes vind ze vreemd genoeg lekkerder dan vers...) of een heel potje van 4 mnd (afhankelijk van de smaak).
Als toetje geef ik altijd biogarde (roer); twee volle eetlepels en daar is ze dol op! Op een gegeven moment wil ik wel eens een 'lekker' toetje geven, maar ik vind het nu wel fijn dat ze gewone biogarde ook heel lekker vind.
groetjes,
karin.
 
Terug
Bovenaan