Hoeveel weegt jullie kindje van 16m? En zoontje praat niet echt

<p>Hoi hoi, </p><p>ik ben benieuwd hoeveel jullie kindjes van 16m wegen en hoelang zij zijn. Ik ben een beetje bezorgd omdat mijn zoontje enorm slank is, maar wel lang.  En daarnaast zegt die dus bijna geen woordjes, maar meer klanken.. dus ik vraag me af wanneer dat begint met het echt praten.</p><p> </p><p>groetjes,</p>
 
Onze zoon is een maandje jonger, weegt nu 12 kilo bijna. Maar hij zit vanaf zn geboorte al een stuk boven de bovenste lijn. Nu hij loopt zal het niet zo hard meer gaan, vermoed ik!Maar praten doet hij ook niet! Hij praat echt in zn eigen taal. Papa en mama zegt hij alleen als hij uitkomt. Ik maak me er niet druk om.
 
de lengte van mijn zoontje weet ik zo niet, maar op de digitale weegschaal thuis weegt die 11,4 en met zn kleertjes draagt die 86. Bij mij is het ook meer een eigen taal, hij weet precies wat ik bedoel, maar voornamelijk zeurt die erom. papa,mama,drinken,eten weet die allemaal wel of auto enz. maar hij zegt het vaak niet hardop.
 
74 cm en 11 kg

Een gezonde Hollandse jongen zeggen ze altijd. Hij loopt keurig binnen de lijntjes volgens het consultatiebureau.
 
Ohh om even aan te vullen, ze praat letterlijk de oren van je kop. Maar wij gebaren ook nog eens met haar. Sinds 2 weken komen er woorden voorbij als aarbeien, opruimen, schommel ( de ene keer goed de andere keer gommel), schoenen ( goenen) enz. Dit naast de kleine woordjes. Maar wij zitten dan ook erg op de taal.
 
Terug
Bovenaan