Hoeveel wegen jullie kindjes (10 weken)

Mijn zoontje is 10 weken en weegt zo'n 5 kg.
Ik ben benieuwd of dit gemiddeld is ja of nee.
Ik vind hem namelijk ontzettend hard groeien, vooral zijn dikke snoetje haha.

gr. Lieke, mama van Lenn

Hallo

Loek is met bijna 11 weken bijna 5 kilo, dus het is ongeveer hetzelfde! Dit is wel gewogen op onze eigen weegschaal, een keer met en eenkeer zonder Loek. Dus precies is het niet. Overmorgen gaan we naar het CB, dan weet ik het precies.

Mano is met 5 weken al 5375 gram. Oke hij is dan ook al 58 cm dus is mooi in verhouding. Hij zit in de groeicurve ver boven het gemiddelde. Het is  gewoon  een lekker ding!!!

groet,
Tamara  

Christian was met 9 weken 5470 gram, dus ik denk dat hij nu al aardig richting de 6 kilo gaat... In het begin vond ik het groeien wel meevallen, hij was bij geboorte al 4355 gram... Maar nu hebben we maatje 62 en krijg ik het gevoel dat het al snel weer te klein zal zijn. Over 2 weken op CB, dan zullen we het echt weer weten!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (11 weken)

Bjarne (10,5 week) woog met 7,5 week al 5.5 kilo en was ruim 58 cm. lang. Nu 3 weken verder denk ik dat hij zo'n 6 kilo weegt en minstens 60 centimter lang is. De eerste dingen in maatje 62 zitten al te krap !?!?! Over  2 weken weer naar het CB, dan weten we meer!

Groetjes Dionne

Ik kom net bij het CB vandaan en Nick weegt nu 5680 en is al 60 cm lang. Hij is ongeveer 8,5 week en hij was bij de geboorte 3675. Hij groeit wel snel, ik denk door de BV. Als ik ga werken ga ik over op de fles ben benieuwd of hij dan nog zo snel groeit.

Groetjes Monique mv Nick (10mrt)

Hoi Lieke,

joshua is nu 12 weken en 5,5 kilo, bij 10 weken was hij 5,26  kilo en 57cm nu is hij 58 cm. Hij begon met 3100 gam  en 50cm.

grt suuz mv joshua 8-2-07

Terug
Bovenaan