hoeveel weken van te voren met verlof?

Hey meiden,

Weten jullie al of jullie 4 of 6 weken van te voren met verlof gaan??

Mijn verlof gaat 6 weken van te voren in dat betekend dat 28 januari mijn verlof begint gaat snel he!!!
Ik moet wel 6 weken van te voren vanwege mijn bekkenklachten en het minder werken.

Liefs Zonnetje
28 weken en 3 dagen zwanger

Ik ga 4 weken van te voren met verlof. Gelukkig heb ik geen zware baan meer, dus is dat gemakkelijk te doen. Dus dan heb ik per 1 februari verlof. En omdat bij ons het bedrijf waar ik werk tussen kerst en oud en nieuw gesloten is betekend dat nog 4 weken en 3 dagen werken.
Heb hier ook bewust voor gekozen omdat thuis zitten mijn ergste straf is (zo ook rommelen in huis).

Groetjes Pauline (29w7d)

Ook ik stop 6 weken van te voren met werken. Ik ben huishoudelijke hulp bij ouderen en sommige huishoudelijke klusjes beginnen toch wel al wat zwaar te worden. Bij hun moet je alles in 3 uurtjes doen, als ik het thuis niet even redt, dan komt dat later wel weer, maar ja dat kan dus niet op het werk. Gelukkig heb ik clienten die er wel rekening mee houden. Ik mag dan 8 feb heerlijk met verlof en kan daar nu stiekem wel al een beetje naar uit kijken.

Liefs marielle

Ik 4 weken vantevoren. Heb een zittend beroep, en zoals het nu gaat moet het geen probleem worden om tot 4 weken vantevoren door te werken.
En heb hele lieve collega's die heeeel goed mij in de gaten houden dat ik toch niet stiekem in het magazijn met gidsen sta te sjouwen enzo.
En heel eerlijk, moet er nu ook nog niet aan denken om thuis te zijn. Moet nog tot 21 feb werken.

Ik ga 6 wk van te voren...vanwege dat ik al voor de helft in de ziektewet zit. Heb er eerlijk gezegd ook wel zin in. Ondanks ik nu maar 16 uurtjes werk en t heel gezellig heb daar zie ik er elke dag toch weer tegenop. Stom he.
Mijn verlof gaat 8 februari in.

Mijn verlof gaat 4 weken tevoren in! Als alles goed blijft gaan natuurlijk..
mn rugpijn is soms niet te harden.

dus dat is nu nog 8 weken werken... gelukkig nu 2 weken van 3 dagen door de feestdagen maar daarna nog 6 weken weer 4x9, soms wel zwaar hoor. Maar ik heb liever verlof met de kleine dan ervoor!
xMarij (vandaag 28 weken)

Ik ga ook 4 weken van tevoren.....das op 2 maart pas haha! Maar ik stop officieus al op 19 februari, omdat dan onze voorjaarsvakantie begint!
Heb van de baas een speciaal krukje gekregen die ik op kleuterhoogte kan zetten, zodat ik de hele klas door kan rollen op m'n krukkie en niet zoveel meer hoef te bukken bijde kleine kleutertjes, haha!
Ik heb nu 2 weken kerstvakantie (waar ik ook écht wel ff aan toe ben) en dan moet ik daarna nog 7 weken werken! Dus das ook aftellen!

liefs Kim (vandaag 25 weken en 5 dagen)

Terug
Bovenaan