Hoeveel weken van te voren stoppen jullie?

Ik ben àl gestopt met werken ben 35+2 weken en moet zeggen het bevalt heerlijk.
Elke dag wat in huis doen zoals kamertje aankleden,wassen,huishouden en gezellig lunchen met me vriendinnen.
Succes nog 3 weekjes werken.

Ik probeer ook 4 weken van te voren. Maar k mag 6 weken van te voren.
Maar als ik 4 weken van te voren ga eindigt mijn verlofdatum op de dag dat we zomervakantie krijgen, ( ben docent) dus dit is mijn doel!

Ben al gestopt :D. Werk in de ouderenzorg en het ging echt niet meer met mijn rug en een buik die steeds in de weg zat. 2de verlofweek is vandaag begonnen en doe het lekker rustig aan.

Ik ben vandaag een week thuis. 6 weken voor DE datum.
Lekker om nu nog wat energie te hebben om dingetjes te doen en ook wat meer te kunnen rusten.

Ik stop ook 4 weken van te voren. Ik moet na deze week nog 2 weken. Ik herken het gevoel. Ik had eerst zoiets van dat doe ik wel effe. Maar daar kom ik nu toch wel op terug. Gelukkig werk ik al parttime (rond de 24 uur in de week) maar ik maak hele aparte tijden. Of heel vroeg beginnen of heel laat klaar. Daarbij heb ik nog een reistijd van een uur heen en een uur terug. Dus het begint me nu allemaal wel erg op te breken. Ik leef echt naar mijn verlof toe :D

Ik stop helemaal niet, alleen wat minder uur maken.
Ze houden veel rekening met me en alles wordt aangepast... Het is zwaar, maar dan ben ik ook even wat anders dan alleen maar mama... en als ik een keer echt niet kan, dan bel ik af... Is tot nu toe twee keer gebeurd....

ben nu ook gestopt heerlijk tijd om alles op het gemakje te doen..en me voor te bereiden met alles.. Denk dat ik anders achter mijn pc in slaap zou vallen als ik nu nog niet thuis zat. kan wel wat dingetjes thuis doen maar dat is niet verplicht.

Terug
Bovenaan