Hoeveel weken zwanger en hoeveel kilo aangekomen?

De titel zegt het al, hoelang zijn jullie zwanger, en hoeveel kilo's zijn er al bij?

Ik ben echt nog super weinig gegroeid. Aanstaande vrijdag ben ik 23 weken zwanger, krijg nu al een aardig zwanger buikje en schommel nu tussen 2 a 3 kg zwaarder...

Met m'n vorige zwangerschap was ik ook maar 8 kg gegroeid! Vindt dit zelf erg weinig omdat gemiddeld tussen de 12 en 20kg normaal is ( geloof ik ) .. Maar goed, in principe alleen maar mooi haha des te eerder heb je het er weer af, zolang alles goed gaat met de baby en ik normaal eet zie ik de ernst er niet van in hoor.

hey

ik ben morgen 19 weken zwanger en nu 3 kilo aangekomen. Ben bij de positieve test gelijk gestopt met roken, ze zeggen dat je daar ook aardig van aan kunt komen... maar dat valt dan bij mij gelukkig mee ;)

Liefs,

ik ben 22 weken en 8a9 kilo aangekomen ,valt mij nog mee ,ben bij me andere 2 bijna 30 kilo aangekomen ,dus ik zit nog goed op schema ;-)
ik hou dan ook heel veel vocht vast

hey,

ben nu 19 weken zwanger en volgens mij nog niet meer dan 2 kilo aangekomen. kan ook bijna al mn kleren nog aan..
een vriendin van me was ok maar 6 kilo aangekomen dus volgens mij varieert het nogal bij iedereen!
Ik denk dat het ok scheelt hoeveel je snoept;) en of je veel vocht vast houdt. Zal bij mij straks wel veel worden heb het normaal al in de zomer, maar ja, we zullen wel even afwachten..

hoi hoi

ik ben morgen 21 weken onderweg en ongeveer een kleine 2 kilo aangekomen..Voor mij erg vreemd omdat ik bij de eerste 2 tussen de 8 en 10 kilo in het begin afgevallen was door de misselijkheid.
Nu zw van een meid, niet misselijk en dus aangekomen :)
Heb wel al echt een buik en mijn gewonen kleding hangt al weer een tijdje in de kast
groetjes

20 weken zwanger van een meisje en nu 10 kilo afgevallen!!!!

Alles gezond en verder geen problemen qua misselijkheid of iets dergelijks ook niet overgegeven in de eerste maanden.

Dus het kan ook anders.

Bij mijn dochter 48 kilo aangekomen totaal
en mijn bij zoontje 36 kilo aangekomen.

Wel heb ik een enorme buik lijk wel 7 maanden zwanger maar waar het vandaan komt????

ik zeg maar zo als het kleintje maar gezond is!

ben nu 20 weker zwanger en ongeveer 4 kg aangekomen.
Bij mijn vorige zwangerschappen tussen 20 en 25 kg aangekomen, gelukkig was ik t meeste na 6 mnd weer kwijt.

Terug
Bovenaan