hoeveel zijn jullie aangekomen

Hi meiden

ben benieuwd hoeveel jullie zijn aangekomen.
Ik was bij mijn vorige zwangerschap 23 kilo aangekomen! :( dus wil dat kost wat 't kost voorkomen...uiteindelijk was ik wel weer op gewicht...51 kilo dus het is er wel weer allemaal af gegaan.

Nu ben ik 16 wk en 1 dag en ben ik 2,5 kilo aangekomen.

Jullie?

Poeh, zoveel aangekomen, mijn schoonzussen hadden dat ook bijna 30 kg eraan, lijkt me vreselijk.

Ik ben bij de 1e zwangerschap eerst 7 kg afgevallen en toen totaal 7 aangekomen en bij de 2e iets van 8 aangekomen en tot nu toen nog niks, was 2 kg afgevallen...maar heb nu al een dikke week vakantie dus denk dat het er wel aan zit nu na al dat (vr) eten....haha...ik weeg altijd op me werk....dus volgende week ga ik er weer op...

Hoi,

Bij de zwangerschap van de oudste was ik 33 kg aangekomen (ben bij dat ik niet de enige ben...) Op 2 kg alles er weer af gekregen. Bij de 2e weinig aangekomen en bij de derde weer meer dan 20 kilo. En ik was nog bezig met kwijtraken omdat ik 10 mnd borstvoeding heb gegeven. Dan is het niet zo handig af te vallen en ik ben en van de ongelukkigen waar er dus geen kilo afgaat door bv.
Ik ben nu bijna 17 weken zwanger en ben nu 6 kilo gegroeid, dus dat vind ik heel netjes. Voor mij dan.
Als ik heel eerlijk ben zit ik er niet zo mee, ik ben mijzelf, en als we straks drie kindjes hebben, heb ik dit er wel voor over.

ben bijna 3 kilo aangekomen:p
maja soms zakt het weer weg.
ben wel super trots dat ik aankomen
ben maar een heel klein en smal meisje
dus ben blij dat ik aankom

Liefs Simone

Ik ben bij mn eerste zwangerschap 16 kilo aangekomen..meer van afgevallen..nu bij de tweede gaat het sneller en ben ik 4 kilo aangekomen..bij 19 weken.heb ook meer trek in slechte dingen en ben nu echt bezig daar op te letten..:p al is dat wel moeijlijk LOL

Terug
Bovenaan