hoeveel zijn jullie gegroeid

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik ben nu 12 weken zwanger en heb al een dikke buik maar in gewicht nog niks aan gekomen gelukkig hoeveel zijn jullie al gegroeid

Hoi. Ben nu 20 weken en 3 dagen zwanger, en ben van de 56 kilo naar de 61 gegaan nu. Dus nog maar 5 kilo aangekomen. Was bij mijn eerste trouwens ook, toen ging het ook vrij langzaam in het begin, maar toch ben ik uiteindelijk 14 kilo aangekomen...
Gr. Anne-Marie

Hoi,

Ben in de eerste weken een kilo of 4 aangekomen en aantal weken later weer 2 kilo, maar ben nu weer een kilo of 3 afgevallen. Dus nu in totaal 3 kilo aangekomen ben 17 weken zwanger. Ben ook gestopt met roken telt ook wel mee hoor.

Gr Fruit Girl

Ik ben maandag uitgerekend van de 2e, eerste keer 17 kg aangekomen en nu 18...hoop dat het daarbij blijft, ging er de eerste keer weer makkeliijk   af trouwens....

Yvonne

Hoi,

Ik ben bijna 17 weken zwanger en ben nog maar 1.5 kilo aangekomen en mijn beeb doet het heel goed,mijn buik is ook al behoorlijk dik misschien zit die bijna ander halve  kilo daar wel op haha.verder eet ik niet veel meer als eerst,tja meer fruit en groente.Maar ik ben geen zoetekauw of zo eerder een konijntje haha...

Gr Bernice(17weken zwanger)

ik ben dinsdag 20 weken en ben afgelopen dinsdag bij de vk geweest en daar zag ik dat ik 2 kilo in 5 weken tijd ben aangekomen. maarja ik verkies ook liever fruit boven snoep dat speelt ook wel een grote rol. maarja ik zal nog wel meer kilo's aan komen ( hoop het wel)
groetjes

mmmmmmmmmmmmmmmmmmrond de 20 kilo
ben nu 37,4 week en bij mij eertse heb ik tot 40 weken gelopen en kwam 25 tot 30 kilo aan maar is helemaal weer goed gekomen dus hoop nu ook maar weer
sucses gr marijke

Oeps...ben nu 24 weken zwanger en dik 10 kg aangekomen. Afgelopen week 20-weken echo gemaakt en kindje zou 6 ons wegen. Waar zou nou toch die 9,4 kg zitten?? Ik denk vast het vruchtwater of zou het toch de snickers zijn waar ik aan verslaafd ben?
Groetjes, Yoeke

Terug
Bovenaan