hoeveel??

hallo,

Ik heb effe n vraagje ik heb een zoontje van bijna 7 weken en hij krijgt voledig flesvoeding. Hij krijgt 5 flessen op een dag van 180ml.en meestal drinkt hij ze helemaal leeg. Maar ik zie hier ook kindjes van 4/5 maanden bij staan die 180ml. drinken, drinkt die van ons dan erg veel?! en ik zie ook bij sommige staan dat die bijv. in de laatste fles nutrix bijvoegen,nu is dat bij ons nog niet nodig, want hij slaapt als een roosje na de laatste fles, maar ik gebruik de friso1, mag daar ook nurtix bij of hebben ze daar iets anders voor en is de nutrix alleen voor bij de nutrilon?!

groetjes nadja mama van tygo
 
nutrix mag ook bij de friso.. en dat zou ik pas geven als hij niet meer door slaapt 's nacht zo ie zo raden ze het niet aan voor een mand of 4.. ze kunnen het eerder nog niet goed verteren! onze kleine is nu 5 maanden en die krijgt flessen van 250..
 
hoi onze dochter is ook 7weken en ze drink 5 a 6flessen van 150ml ik geloof dat we dan aardig goed zitten met de hoeveelheid ach en als het teveel is ze drinkt de fles goed leeg dus ik vind het prima zo zit te denken als je naar de 5 flessen op een dag wil zou ik dan met 160ml uit kunnen komen nou je kan ook op het
pak voeding lezen aan de hand van het gewicht van jullie kleintje hoeveel hij mag hebben succes gr roos
 
voor 7 weken is 180 veel te veel zeg pfffffff maar je moet het zelf weten.
nutriton mag je pas geven na 4 maand.
maar hij is nu nog maar 7 weken en je moet nog zolang en je zit al bijna op je maximum hoeveelheid, dus kun je straks niet meer verhogen.

 
Je zegt dat 180cc. te veel is, maar van het bureau mag ik het geven, want hij weegt meer als 5 kilo, en dat staat ook op de pak friso, bij 5 kilo of meer 180cc.!!! en wat is dan de maximum hoeveelheid?! Ik moet wel zeggen dat hij de laatste 3 dagen wel iets meer laat staan, meestal zo'n 15 a 20 cc., dus dan heeft hij daar toch wel genoeg aan?!

groetjes nadja
 
Terug
Bovenaan