Hoi,
Ik vroeg me af hoeveel jullie kindjes eten en drinken. Dit omdat ik toch ineens weer veel verschil lees van cb en dat soort dingen. (Ook teveel eten tegelijk is te groot maagje en daardoor later overgewicht?????)
Maar goed onze schema....
We hebben 2 schema's dit ligt eraan hoe laat madammeke wakker wordt.
1
8.00u fles van 180cc water en 6 schepjes
12.00 fles van 210cc water en 7 schepjes
16.00 papje van 120cc water 4 schepjes voeding en 3 scheppen nutrix
en daarna nog flesje van 90cc water en 3 schepjes voeding
20.00 fles 210cc water en 7 schepjes voeding en 2 scheppen nutrix
2
6.00 fles van 90cc water en 3 scheppen
9.00u fles van 120 cc water en 4 scheppen
vanaf 12.00 is schema zelfde als schema 1
Als ze eerder wakker wordt wil ze minder eten, ik vind het prima.
Ze krijgt dus rond de 800cc voeding binnen en dan reken ik nog niet eens alles wat er weer uitkomt vanwege dr reflux.
Laatste keer cb at ze nog 150cc (vonden ze veeeeel te weinig) maar in 2 weken tijd had ze zo'n grote sprong en nam zelfs geen genoegen met 180cc dus zijn we overgestapt naar 210cc. Ze geeft heel goed zelf aan of ze meer wilt (blijft jengelen na de fles) of dat ze niet meer wilt (gaat spelen met dr speen) en ik luister goed naar haar.
Fruit en groente ben ik nog niet meebegonnen omdat ze erg last van dr ontlasting heeft.
Nou lang verhaal geworden haha maar ben erg nieuwsgierig.
Liefs Reneke
Ik vroeg me af hoeveel jullie kindjes eten en drinken. Dit omdat ik toch ineens weer veel verschil lees van cb en dat soort dingen. (Ook teveel eten tegelijk is te groot maagje en daardoor later overgewicht?????)
Maar goed onze schema....
We hebben 2 schema's dit ligt eraan hoe laat madammeke wakker wordt.
1
8.00u fles van 180cc water en 6 schepjes
12.00 fles van 210cc water en 7 schepjes
16.00 papje van 120cc water 4 schepjes voeding en 3 scheppen nutrix
en daarna nog flesje van 90cc water en 3 schepjes voeding
20.00 fles 210cc water en 7 schepjes voeding en 2 scheppen nutrix
2
6.00 fles van 90cc water en 3 scheppen
9.00u fles van 120 cc water en 4 scheppen
vanaf 12.00 is schema zelfde als schema 1
Als ze eerder wakker wordt wil ze minder eten, ik vind het prima.
Ze krijgt dus rond de 800cc voeding binnen en dan reken ik nog niet eens alles wat er weer uitkomt vanwege dr reflux.
Laatste keer cb at ze nog 150cc (vonden ze veeeeel te weinig) maar in 2 weken tijd had ze zo'n grote sprong en nam zelfs geen genoegen met 180cc dus zijn we overgestapt naar 210cc. Ze geeft heel goed zelf aan of ze meer wilt (blijft jengelen na de fles) of dat ze niet meer wilt (gaat spelen met dr speen) en ik luister goed naar haar.
Fruit en groente ben ik nog niet meebegonnen omdat ze erg last van dr ontlasting heeft.
Nou lang verhaal geworden haha maar ben erg nieuwsgierig.
Liefs Reneke