<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>Deze vragen zullen ongetwijfeld al vaker gesteld zijn maar ik kom er zelf niet zo goed uit haha.</p><p>Hoe ziet jullie voedingsschema er op een dag uit?</p><p>Mijn dochtertje is net 6 maanden geworden. Haar hapjes maak ik zelf maar vind het lastig hoeveel ze mag hebben. Ik lees dan bijvoorbeeld 100 gram groente, 80 gram aardappelen en 20 gram vlees.</p><p>Maar is dit gewicht dan voor bereid of onbereid voedsel?</p><p>Haar voedingen zien er nu nog als volgd uit:</p><p> </p><p>7 uur fles van 180+6</p><p>Half 10/10 uur heel stuk fruit.</p><p>12 uur fles van 180+6</p><p>16 uur fles van 180+6</p><p>Rond 18 uur warme hap</p><p>Rond 19:30 fles van 180+6</p><p>En dan lekker slapen.</p><p>Mijn dochtertje slaapt nog vaak overdag aangezien ze nog hazeslaapjes heeft.</p><p>Ook wordt geadviseerd om ze na 17 uur niet meer te laten slapen. Maar vaak gaat ze tussen 17 en 17:30 toch nog een half uurtje slapen anders haalt ze het niet tot zo laat. Ze kan echt maar max 2 uur wakker blijven maar ook dit haalt ze niet altijd.</p><p>Wordt hier soms best onzeker van.</p><p>Vooral nu ze brood etc mag. Dat verslikken lijkt mij vreselijk maar daar zal ik niet de enige in zijn
</p><p> </p><p>Bedankt alvast!</p><p>Groetjes sylvia</p>