Hoeveelheid voeding

Hoi allemaal,
Mijn dochtertje van 13 weken is een lekker dikkertje van 6200 gram. Ze zit daarmee boven het gemiddelde gewicht. Vanaf 4 wk sliep ze door van 0.30u tot 07.30u. Met 9wk zijn we naar half 12 gegaan, toen steeds een kwartiertje naar voren. Tot ze de laatste fles om 22.00u kreeg en de 1e weer om 08.00u. Omndat ze zo goed groeit en eigenlijk wat aan de dikke kant is, dacht ik, ik kan misschien de laatste fles al wel laten vallen. En dan die fles verdelen over de andere 4. Ze krijgt nu om 20.00u-20.15u de laatste fles en dan om acht uur weer de 1e. Ze krijgt dan 4x 210cc in totaal. Een vriendin zei me dat ik misschien langzaamaan een klein beetje rijstebloem erbij kan doen. Ik weet dat het wat vroeg is, maar omdat ze zó vast ligt te slapen bij de laatste fles, vond ik het zo sneu haar wakker te maken als ze ook gewoon doorslaapt als ik haar die laatste fles niet geef. Ik moet er ook even bij zeggen dat ze 2.5wk te laat was, dat schijn je in de ontwikkeling mee te kunnen rekenen. Sorry voor het lange verhaal, maar ik hoop graag wat reacties te krijgen. Alvast bedankt voor het lezen van het hele verhaal :). groetjes Judith
 
Hoi,

Dat zou gewoon moeten kunnen hoor.
Mijn zoontje krijgt al vanaf 10 weken de laatste voeding om 18.30 uur en dan pas weer om 07.30 uur de volgende dag.
Hij krijgt wel 5 flesjes verdeeld over de dag. Maar als ze tevreden is met 4, is dat ook goed hoor.
 

hoi,

Mijn dochter is nu 9,5 week en krijgt haar laatste voeding om 20.30 uur en slaapt nu sinds een paar nachten door tot de volgende ochtend en zelfs dan moet ik haar soms wakker maken,dus waarom wakker maken voor de laatste voeding een ontevreden kind meld zich zelf wel .dus mmak je maar geen zorgen en ik zou je dochter nog deen pap geven zolang ze de nacht door slaapt zonder pap,dat kan later nog wel.
 
Terug
Bovenaan