hoever ben ik nou???

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

Ik heb even een vraagje; omdat ik weer bloedverlies had heb ik vandaag mijn 2de echo gehad.
2 weken terug heb ik ook een echo gehad, de gyneacoloog zei toen tegen mij dat ik toen 6 weken en 2 dagen was. Vandaag dacht ik dus dat ik  7 weken en 6 dagen was.

Nu had ik vandaag een andere gyneacoloog en die zei me dat ik 8 weken en 4 dagen ben??!! Ons freubeltje is nu 1,8 cm!

Nu is mijn vraag, hoe ver ben ik nu dan???welke berekening klopt volgens jullie??

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Thanks

liefs Annie

Hoi Annie,

ik ben geen expert natuurlijk, maar toen ik vorige week woensdag een echo mocht laten maken was ik precies 8 weken zwanger en was onze kleine 1.3 cm.
Als ik de lengte van jouw kleine lees, dan lijkt het mij dus waarschijnlijker dat je de laatste meting aanhoudt. Maar nogmaals, ik ben geen expert en het kan natuurlijk ook toeval zijn.

Groetjes Sharon.

hai!!

Ik hoop echt dat de laatste echo klopt! Dan ben ik bijna die enge 8ste week uit!

xxx Annie

hee annie

allereerst: wat fijn dat alles goed was!
je schrikt toch als je bloedverlies hebt, ik weet er alles van.
maar ben blij dat het goed met jou en je baby gaat!!!

over je termijn, ik denk dat je inderdaad die 8 weken aan moet houden. wat de lengte van je kindje betreft komt dat overeen met 8 weken zwangerschap. dus, dat is mooi, want dan ben je idd dichter bij de 12 weken!

geniet er lekker van!

(F) Antoinet

hoi annie,

ik heb afgelopen maandag mijn echo gehad met precies 7 weken en mijn frummeltje was nu 1.9 cm.

Maarre.. ik denk dat je je niet helemaal hieraan moet vasthouden. Ik geloof dat de beste meting pas met 10 a 12 weken gedaan kan worden..

hoi hoi

mijne was woensdag ook 1,9cm en 7weken en 3dagen oud

Terug
Bovenaan