Hoever gaat jullie nesteldrang...?

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Ik ben de laatste dagen rare dingen aan het doen om het huis op orde te krijgen, hebben jullie dat nou ook?

Een paar voorbeelden: ik heb van de week van alle plafonds schoon gemaakt van vegen etc (van oa dode muggen) , de kelderkast is al twee keer helemaal leeg geweest en weer opnieuw ingericht. ALLES moet gewassen.
We zijn  nog niet zo lang geleden  verhuisd en er moesten nog spiegels worden opgehangen, nu vond ik dat het te lang duurde (manlief is niet zo'n klusser) dus heb ik gisteren zelf de boormachine maar gepakt en de spiegels opgehangen (ik vond mezelf erg stoer), ik vond de klamboe niet goed hangen, dus weer de boormachine erbij en nieuwe gaten boren....
De kleur van de asseccoires in huis vind ik ook ineens niet goed meer, dus op naar de  winkel om alles nieuw te halen en ga zo maar door.

Ik zou blij zijn als deze poetshormonen me met rust gaan laten hahahah

groetjes Jettepetje

Ooh ik wil zo graag maar ik kan me er gewoon niet toe verzetten. Ook vlekjes en alles zie ik en wil ik schoon hebben maar om me zelf aan het werk te zetten.... neee. Ik kom gewoon weg niet van mijn stoel af.... SHIT baal er wel van want ik zie alles maar ik doe niks en mijn manlief ook niet.

Haha, herkenbaar hoor. Bij onze eerste had ik het ook heeeeeeeeeeel erg. Achter de kasten moest gestoft worden dus alles moest van z'n plek. Elke kamer is van boven tot onder helemaal gesopt en alles moest uit de kasten.

Bij de tweede had ik het al iets minder omdat je ook weet dat het toch niet echt nodig is om zo grondig te werk te gaan. En nu bij de derde wil ik dolgraag mijn huis een flinke poetsbeurt geven maar ik kan het gewoon bijna niet opbrengen. Ik heb er twee rondlopen en kan het dus alleen doen op de dagen dat ze naar het kinderdagverblijf zijn,maar dan heb ik vaak al genoeg te doen in huis. Bovendien heb ik al een paar weken last van hele erg voorweeen, als ik een half uur winkel moet ik al naar huis omdat het dan gelijk begint, en ik enorme druk van onder krijg (kindje zit al heel diep in mijn bekken). Ik ben bang dat ik het dus deze keer niet kan doen zoals ik wil (en ik ben nogal perfectionistisch).

Gewoon lekker aan toegeven als je daar behoefte aan hebt, zolang je jezelf maar goed in acht neemt.

Syl
32+2

Ik hoop dat mijn nesteldrang pas in mijn verlof begint. Ik heb er nu echt de puf niet voor.
Ik werk, ik slaap en ik hang een beetje rond in huis.

Ik hoop echt wel dat ik nesteldrang krijg want mijn huis kan wel een grondige poetsbeurt gebruiken.
Volgende week donderdag heb ik mijn laatste werkdag  JOEPIEEEE  en daarna mag het in alle hevigheid losbarsten.

Kruimel

Mijn verlof gaat ook volgende week donderdag (30 augustus) in!!! Zullen we samen gaan aftellen kruimel??

Mijn nesteldrang is een paar weken geleden al begonnen. Bij mij is nu zo goed als alles klaar.
In mijn verlof hoef ik dus alleen alles maar bij te houden!! Ook ik heb  samen met mijn lieve moeder  ALLES gepoetst. Tot aan alle potjes en pannetjes die in de kasten staan toe!!!

Ik vind het een heerlijk gevoel dat alles nu klaar is..
Inmiddels heb ik ook de spulen klaar die meegaan naar het kraamhotel. Ik kan echt rustig aan gaan doen in mijn verlof!!

Meiden die nog nesteldrang gaan krijgen, POETSE MET ZINNE!!!

Liefs, Mar  

Terug
Bovenaan