Hoever voor derde kindje willen gaan?

Hoi,
Samen met mijn man hebben we twee prachtige kinderen mogen krijgen dankzij icsi. Nu hadden we nog 4 embryotjes in de vriezer en de wens voor een derde kindje. Met mijn man hadden we afgesproken; we gaan ervoor. Proberen met deze 4 embryotjes zwanger te worden. Dit is een relatief licht traject. Verder zouden we niet gaan.

Nu is het helaas niet gelukt om zwanger te worden met deze embryotjes. Mijn man sprak gister uit dat het al met al erg jammer is. Of we misschien toch via een nieuw icsi traject proberen zwanger te worden?

Sindsdien zit ik in dubio. De wens voor een derde is er nog steeds. Nu het niet gelukt is ben ik niet heel verdrietig ofzo, meer dat ik meerdere malen per dag denk ‘jammer zeg, geen kindje’. Aan de andere kant hebben we het geluk van een gezond zoon en dochter. Moeten we wel een nieuw intensief traject van icsi in willen? Krijgen we geen spijt als we er niet voor gaan?

Heeft iemand van jullie in een dergelijke situatie gezeten? Wat hielp daarbij? Wanneer besluit je dat je kinderwens gevuld is? Ik weet het allemaal niet zo goed.
 
Geen vergelijking hier maar denk dat je er zelf ook nog wel een x voor wilt gaan. Zo komt het over ieder geval. Ik zou zeggen probeer het nog es en als dat dan niet lukt misschien dan nog een x nadenken. Denk dat jullie allebei er nog heel erg voor open staan nog een kindje te mogen krijgen
 
Terug
Bovenaan