Hoever zijn jullie, en met welke ervaring??

Hallo aanstaande mama's!

Ik weet nog niet zolang dat ik zwanger ben, we zijn dan ook ontzettend dankbaar, dolgelukkig en blij, leven nu echt op een wolk en in een roes.

Ik ben benieuwd hoever jullie zijn en ook wat jullie ervaringen zijn?!
Zelf ben ik nu volgend de calculator op dit forum 5 weken zwanger en 20 April uitgerekend. mn lichaam is overduidelijk zwanger! Haha!
Wist het door mn lijf eigelijk eerder dan door de test, moe, prikkelbaar (kortaf) buikpijn, misselijk, reukverandering (mn handen stinken naar ui :S heel vreemd!!)
Meer affscheiding en niet te vergeten, enorm zere borsten!
Dit zijn mijn ervaringen tot nu toe... en dat zijn er zat denk ik. Mijn onderbuik voelt ook wat opgezet aan, het is voor mij mijn eerste kindje, dus ben erg voorzichtig met het 'willen' zien en de werkelijkheid ;)
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Liefs*

Gefeliciteerd! Ik snap wel wat je bedoelt. Ik heb gister een test gedaan en die was positief dus ik weet het ook nog maar net. Maar ik had al wel allemaal rare kwaaltjes die ik in eerste instantie dacht te hebben ivm komende menstruatie. Maar nu weet ik wel beter :D Rugpijn, zere borsten, moe, vaag gevoel in mn buik alsof ik constant vol zit, maagzuur, af en toe wat krampen... En de katten begonnen zo aanhankelijk te doen, heel raar. Het schijnt dat die het ook aan kunnen voelen dus misschien heeft dat er ook wel mee te maken :D
Voor mij is het ook de eerste keer dus ik ben wel wat onzeker. Ik ga van de week toch nog maar een extra test doen om mezelf er nog meer van de overtuigen dat ik zwanger ben hahaha...

Sterkte!

Hoi, ik weet het ook pas net, sinds donderdag. We zijn superblij maar kunnen het ook niet helemaal geloven. Het is bij ons in 1x gelukt en dat hadden we echt niet verwacht. Verder heb ik nog niet echt kaartjes. Ik voel alleen mijn onderbuik wat en soms een klein beetje misselijk. Ik zou er bijna aan gaan twijfelen of het echt zo is! Maar na 4 testen moet ik het toch echt maar geloven. Dit is voor ons ook de eerste en ben rond 23 april uitgerekend. Succes verder met je zwangerschap. Liefs juudje 125

Hej Gefeliciteerd! Ik voel me zo raar.. voel me flauw, moe pijnlijke borsten en super veel pijn in me rug! Dat van je handen heb ik ook.. dat ze naar ui ruiken toen je t schreef wist ik gelijk wat je bedoelde.. en ik heb t snel heel koud en daarna heel warm!! Ben nu 6.5 week zwanger volgens de berekening rond 4 april uitgerekend...

Gefeliciteerd!!
Ik weet het nu een week en ben nu 7 weken en 2 dagen en kan ook nog steeds niet geloven.
Dit is ook ons eerste kindje, dus alles is nieuw en spannend.
Verder ben ik alleen enorm moe echt niet vooruit te branden en steeds zo koud zelfs onder de douche.
Succes met alles..

Leuk al jullie reacties!!!

Haha heel herkenbaar dus allemaal, we zijn dus heerlijk zwanger!!!! Hihi...
Haha en die stink ui handen... vreselijk!
M,n man moest er zo om lachen... ik liet hem ook echt aan mn handen ruiken! Maar idd, hij rook niets ;)
Ik ben nu 4 weken en 3 dagen... heeeeel pril, maar dus echt overduidelijk zwanger! M,n lichaam loog er niet om en gaf het al duidelijk aan voordat we konden testen!
Maar ook voor ons ronde 1 en gelijk raak!! :D
Dus 4 testen gedaan... hihi en alles hetzelfde! Duhuhhh...
Rond 22 april uitgerekend.... leuk leuk!

Houden jullie een dagboek bij ofzo??

Liefs*

Hoi Dreaming
ik ben 11/12 april uitgerekend ben nu woensdag/donderdag 6 weken! Ik heb donderdagavond een eerste echo. Een vroege echo omdat ik 3 miskramen heb gehad. heb na de eerste miskraam een kindje gekregen en na de 2e ook. heb in mei mijn 3 e miskraam gehad en ben nu dus weer zwanger en hoop ook dat dit dus ook goed blijft gaan. dit is dus mijn 3e kindje als het goed is!
Ik heb voornamelijk al een flink groeiend buikje (bijna niet meer te verbergen...)
Borsten iets gevoelig maar niet zoals eerste zwangerschap!
Ik had wel voor NOD al last van vette huid en polsen. Toen wist ik genoeg had ik bij andere 2 goede zwangerschappen ook!
heb bij de eerste een dagboek bijgehouden gewoon op internet, en heb daar bij mijn andere zwangerschap veel aan gehad om wat dingen terug te lezen. Dus als het je lukt is het erg leuk om iets bij te houden!
Succes Gr Bowi

Hoi Bowi,

Bedankt voor je reactie, maar wat heftig zeg!
Dubbel spannend nu voor je!!
Ben benieuwd joh donderdag...
Zal voor je duimen!

Ik loop precies een week achter op jou, ben donderdag 5 weken :D
Vanmorgen naar de huisarts geweest en zei dat ik nu 4 weken en 3 dagen ben.
Ben benieuwd wat de gyn ervan maakt donderdag.
Ga deze week op pad voor een dagboek ofzo, ff in de winkels neuzen of op internet 1 kopen... maar kan je niet echt inkijken dus dat is jammer.
Sterkte ermee en hoop dat je toch een beetje kan genieten!!
Denk aan je donderdag!

Liefs*

Terug
Bovenaan