hoezo chaos

A

Anoniem

Guest
annique kan zo heerlijk met haar mand speelgoed spelen dat je na een kwartier de bomen door t bos niet meer ziet hahaha
en dan kan ze kijken zo van ........... wie ikke,? ik weet niet hoe alles hier komt hoor

maar ze kan wel heerlijk genieten en wel 1,5e uur zo spelen

nog meer chaos foto's van andere kids????

Is er een bom ontploft? Hahaha. Echt leuk. Dean rommelt alleen in de box. Dus hier (nog)  geen chaos-foto's.

groetjes,
nelly.

Hèhè, kan eindelijk de foto zien!
Ik heb er volgens mij geen foto van, maar hier ontploft ook regelmatig een bom. Zodra hij die mand ziet is het: AANVALLUUUUHHHHHHHHHHH
Liefs NElleke

leuke foto enne dat is nog maar met 1 kind. Je wilt niet weten hoe het hier aan het einde van de eruit ziet

Groetjes sandra

Hoi,

Leuke foto, maar eerlijk gezegd vind ik het nog een georganiseerde chaos. Je wilt niet weten hoe het huis er hier uit ziet, wanneer Merijn (3)  begint met spelen. Binnen een minuut of 5  ziet het er uit alsof er  een  bom ontploft is.  Ik moet echt oppassen dat ik nergens over struikel en van voor tot achter in de kamer  ligt  speelgoed, ondanks mijn  opvoedkundige pogingen  dat ie eerst alles op moet ruimen voordat hij met iets nieuws  gaat spelen, dus maak je borst maar vast nat!! Straks nog zo'n kleine doerak er bij en ik kan mijn lol op........pfffff.

Groetjes Fonske.

Uhhh hier ligt het ook overal en nergens.
Ach ik vind het altijd wel iets gezelligs hebben, zo heerlijk overal dat speelgoed en dan Yoëll met bv een lege fles in de gang hahaha

Huiselijk noemen we dat hier hihi

Bij ons is het elke dag ook zo'n chaos. Tygo heeft als nieuwe "sport" ontdekt dat wat in de box ligt, er heel hard uitgegooid kan worden. Zodra ik hem in (de gevulde) box zet, hoef ik me maar om te draaien en ik hoor de atributen al achter mij neervallen. Even later is de box leeg, op een (vrij grote) bal na. Die kan hij met één hand niet vasthouden en er dus niet uitgooien. Hij houdt met één hand de rand van de box vast, hurkt en pakt iets op om dit vervolgens met een harde smak weg te gooien. Hij raakt erg gefrustreerd als hij tòch probeert de bal op te pakken en dit vervolgens niet lukt.

Geen foto's nog... komt wel denk ik.

Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan