Hoezo Dik?!?

Laatst lag ik ’s avonds heerlijk op onze bank en had ik manlief naar de stoel verwezen. Ons kleine mannetje nam de tijd om de ledematen te strekken en was heerlijk beweeglijk. Ik, op mijn beurt, deed mijn sweater wat omhoog en legde mijn hand op de buik. Vanuit mijn ooghoek zie ik mijn vriend kijken en opeens hoor ik “Gohh…je bent best dik”….Alle alarmbellen gingen af, ik voelde mijn gezicht warm worden en zat meteen rechtop op de bank. “Hoezo dik?!?!!!..” riep ik “Nee, jij bent een plaatje. Alsof jij nog steeds die Griekse Adonis van 5.5 jaar terug bent, met je love-handles en bierbuik!!”..

Ik zag de schrik in zijn ogen; “Nee..je buik, je buik is dik. Jij niet, alleen je buik”..”Dat heet zwanger!!”..Riep ik weer terug. Serieus, wat had hij dan verwacht. Dat ik met 26 weken nog steeds een sixpack zou hebben? Pff..Mannen…

Deze valt trouwens in dezelfde categorie ‘stomme opmerkingen’ als; “Ik heb altijd al seks willen hebben met een zwangere vrouw, nou kan ik dat van het lijstje strepen”. Totale anti-climax.
Sorry, moest het even ergens kwijt.

Tja... En je dan de rest van de zwangerschap de bijnaam "Molly" geven... Lekker ding! Maar mijn wraak zal zoet zijn wanneer hij er na de zomer een knoop in mag laten leggen! Grijns...

Mijn vriend noemt me voor de gein wel eens spekkie. Kan er altijd wel om lachen. Het is bij jou denk ik vooral de manier waarop hij het bracht dat je begon te stuiteren...
Maar jouw tegen reactie daar kan ik ook wel heel erg hartelijk om lachen. Mijn vriend heeft namelijk ook niet meer zijn sixpack zoals 2 jaar geleden toen ik hem leerde kennen ;)

hahahhahahahhahahahhahahahhahahahahhahaaaa, hoe herkenbaar, mijn man moet momenteel eigenlijk gewoon zijn mond houden, alles wat hij zegt kan tegen hem gebruikt worden ;0

hahaha, heeel herkenbaar! Mijn man zei gisteren dat ik me dik en onsexy voelde, nou had ik dat een paar weken terug wel gezegd, maar hoe hij opeens weer op dat onderwerp kwam is mij een raadsel. En die zwangerschapshormomen zorgen er dan gelijk voor dat ik alleen maar hoor dat hij me dik en onsexy vindt....

Ik ben het gewend... Mijn kerel is een rasechte bouwvakker en ook in zijn opmerkingen..

Wat dacht je ervan als je kerel zegt.. Nee ik heb geen behoefte aan sex, de gedachte aan iets levends in jou buik vind ik niet aantrekkelijk.. en daarnaast, zo makkelijk is het niet met die dikke buik.. Nou jaaaaaaaaaa zeg! Ik hoorde je anders ook niet klagen om die dikke buik te maken vriend! Nog ff dames... nog ff.. hahaha

Terug
Bovenaan