Laatst lag ik ’s avonds heerlijk op onze bank en had ik manlief naar de stoel verwezen. Ons kleine mannetje nam de tijd om de ledematen te strekken en was heerlijk beweeglijk. Ik, op mijn beurt, deed mijn sweater wat omhoog en legde mijn hand op de buik. Vanuit mijn ooghoek zie ik mijn vriend kijken en opeens hoor ik “Gohh…je bent best dik”….Alle alarmbellen gingen af, ik voelde mijn gezicht warm worden en zat meteen rechtop op de bank. “Hoezo dik?!?!!!..” riep ik “Nee, jij bent een plaatje. Alsof jij nog steeds die Griekse Adonis van 5.5 jaar terug bent, met je love-handles en bierbuik!!”..
Ik zag de schrik in zijn ogen; “Nee..je buik, je buik is dik. Jij niet, alleen je buik”..”Dat heet zwanger!!”..Riep ik weer terug. Serieus, wat had hij dan verwacht. Dat ik met 26 weken nog steeds een sixpack zou hebben? Pff..Mannen…
Deze valt trouwens in dezelfde categorie ‘stomme opmerkingen’ als; “Ik heb altijd al seks willen hebben met een zwangere vrouw, nou kan ik dat van het lijstje strepen”. Totale anti-climax.
Sorry, moest het even ergens kwijt.
Ik zag de schrik in zijn ogen; “Nee..je buik, je buik is dik. Jij niet, alleen je buik”..”Dat heet zwanger!!”..Riep ik weer terug. Serieus, wat had hij dan verwacht. Dat ik met 26 weken nog steeds een sixpack zou hebben? Pff..Mannen…
Deze valt trouwens in dezelfde categorie ‘stomme opmerkingen’ als; “Ik heb altijd al seks willen hebben met een zwangere vrouw, nou kan ik dat van het lijstje strepen”. Totale anti-climax.
Sorry, moest het even ergens kwijt.