Hoezo een lompe moeder?!?!?!?!?!!?

A

Anoniem

Guest
Wat denk je dat mijn moeder weer heeft gedaan afgelopen vrijdag!!

Heeft ze netjes AL mijn flesjes en spenen en tutten in de magnetronsterilisator gedaan en uitgekookt! Geweldig!!

Een uur later kreeg ze zin in een stokbroodje, maar zonder te kijken zet ze dus de oven aan (combimagnetron). Toen dus de oven klaarwas en piepte zodat het broodje erin kon, trok mama de deur open en wat trof ze daar aan.......

EEN HOOP GESMOLTEN PLASTIC!!! Al mijn flessen en alles was gesmolten.
Had mama even geluk dat de winkels hier op vrijdagavond open zijn tot 9 uur! Dus als een speer naar de kruitvat geweest en had ik om 23.00 uur een heerlijk (nieuw) flesje weer.

Maar goed heet dat nou NAZWANGERSCHAPSDEMENTIE!!!!

Groetjes Rik (19 wk)
en de lompe mama van Rik

Hoi Rik,

Sorry hoor, maar ik heb VRESELIJK GELACHEN om je moeider. Deze maand stonden er opvoedblunders in 'De ouders van nu'. Daar had deze zo bij gekund.

Wel een duur vergissinkje trouwens.

Lach maar een keer extra naar haar, dan is ze het misschien weer snel vergeten (alhoewel, problemen met vergeten heeft ze niet ).

Groetjes,
Karin

Haha!!

Mijn moeder zou zoiets ook doen hoor.
Dies harstikke vergeetachtig!!
Wel lief dat je moeder gelijk naar de winkel is geweest voor andere spulletjes te halen!!

Groetjes Debby.

Hoi Rik,

Nou, mijn papa en mama zijn gewoon slim.
Die hebben toen ze een nieuwe keuken gingen kopen ook een combimagnetron/oven/steamer laten plaatsen. Alleen, ze hebben hun oude magnetron toen niet weggedaan (die staat in de berging naast de keuken). Nu gebruiken ze dat combigeval voor de oven en de oude magnetron voor mijn flesjes en zo. Want zij kennen zichzelf en zouden zoiets als jouw mama doet, ook kunnen doen. Ze zouden bijv. ook een ijzeren rekje erin kunnen laten staan terwijl ze dan de magnetron zouden gebruiken. Krijg je wel mooi vuurwerk maar das dan maar eenmalig.....
Maarre, heb jij wel mooi weer nieuwe flesjes, das dan wel weer mooi meegenomen!

Groetjes,
Sven (28-7-2007)
Zoontje van Maike

Oooohhh!!

Sorry Saskia, maar dacht dat het om JOUW moeder ging... dus de oma van Rik!!

Haha!! Shame on me!!

Ha ha die Saskia,

geweldig, zo'n blunder. Dat maakt mijn hele dag weer goed. Stonk het niet vreselijk?

Groetjes van Marloes

Lieve Rik,

Ik wist al dat je mama gek was.. maar dit bevestigd het nog maar weer es he!

Dikke kus voor jou en geef mama een dikke knuffel van me

Hahaha, wat vreselijk, zou ook echt iets voor mij kunnen zijn,
ben gelukkig niet de enige met (na) zwangerschapsdementie. . . .
Gr. van Sonja

Terug
Bovenaan