hoezo eigenwijs?

A

Anoniem

Guest
Pfffffff, zit er ff doorheen hoor. Moest vanmorgen op controle bij de vk. 4 weken geleden lag meneer nog in onvolkomen stuit maar met de controle van 2 wk geleden bleek dat hij weer netjes met het hoofdje naar beneden lag (dus wij helemaal blij).

Wat blijkt nu? Hij is weer in stuit gaan liggen (denkt de vk tenminste want ze kon het niet goed voelen). Zelf had ik ook al gevoeld dat het onder in mijn buik "leeg" was en dat alles bovenin zat. Ook heb ik het de afgelopen weken heel erg benauwd omdat hij zo hoog ligt. Nu  moet ik vanmiddag naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken waar hij is gebleven (haha) en waar de benauwdheid vandaan komt. Maar baal er dus goed en  ben benieuwd wat voor nieuws we vanmiddag krijgen.

Sorry voor mn gezeur maar moest ff mn verhaal kwijt.

Gr. Sam  

Hoi Sam,

Zeker eigenwijs als ik het zo lees. Ik hoop voor je dat het niet in stuit ligt.
Je klaagt niet ik snap het helemaal. Is ook niet leuk.
Ben je blij dat het gedraaid is en dan hoor je vandaag dat het waarschijnlijk weer in stuit is gaan liggen. Wel wat laten weten hoe de echo was!

Succes !!

Liefs An 35 weken zwanger

dat is even frustrerend zeg!
Ben benieuwd wat de echo laat zien, we horen t wel!

Zo wat een actief draaiertje!!
Hoe is de echo gegaan? Ben benieuwd.

Liefs, Line

Nou na een hoop sensatie gisteren in het ziekenhuis mocht ik vandaag gelukkig weer naar huis! Zal even kort samenvatten wat er aan de hand was:

Hij is inderdaad weer terug in onvolkomen stuit gedraaid (erg balen dus). Voor mijn benauwdheid hebben ze me doorgestuurd naar de EHBO. Nadat ik daar diverse onderzoeken had gehad brak er paniek uit (ze hadden verdenking van een long-emboli). Dus nog meer onderzoeken, bloedverdunners, longfoto's  enz enz en moest ik in het ziekenhuis blijven ter observatie. Na een ****nacht vanmorgen CTscan gehad en vanmiddag kwam het verlossende woord dat er niks aan de hand was!

Pffffffff ben echt zo opgelucht en zo verschrikkelijk bang geweest vanacht! Ook met die kleine is gelukkig alles ok. Dit weekend moeten we nadenken of we een versie willen en die staat nu gepland voor as donderdag. Vind het erg moeilijk wat het beste is.......

Stiekem hoop ik natuurlijk dat hij gewoon weer in hoofdligging gaat liggen. Doordat ik wat verminderd vruchtwater heb schatten ze de kans van spontaan draaien erg klein.

Nou, we hebben de afgelopen 2 dagen zoveel te horen gekregen dat ik echt ff alles in mn hoofd op een rijtje moet zetten want mn hoofd loopt op dit moment een beetje over.

As maandag moeten we definitief doorgeven aan de gyn. of we een versie willen laten doen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Gr. Sam

Goh wat een toestand zeg! Blij om te horen dat het met iedereen goed gaat, wat een opluchting!

Kunnen ze het wel goed draaien met wat minder vruchtwater dan? En is de kans op terugdraaien niet groter omdat je baby schijnbaar graag salto's maakt in je buik?

Hoi Sam,

Zo zeg je hebt zeker veel meegemaakt zo effe in een dag tijd.
Gelukkig is alles goed met jou en de kleine.
Wel vervelend dat het weer in stuit ligt.
Ik snap dat je goed na wilt denken over draaien of niet.
Je moet doen wat jij wil en je partner natuurlijk.
Maar ik heb vernomen dat het niet altijd pijnlijk is dus misschien
proberen waard. Succes met je beslissing nemen!

Heel veel liefs An 35 weken en 1 dag zwanger

Terug
Bovenaan