Hoezo gevat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rik vanochtend.....
Ik zeg tegen hem, krijgt mama een kusje, die meot gaan werken.
Hij met zijn autootje rijdend : 'Denk het niet'. Nou mijn moeder bestierf het van het lachen.
Je had het moeten horen! Maar goed. Dit soort dingen zeg ik wel eens, dus moet echt gaan oppassen nu, want hij zegt ECHT alles na.

X Saskia

Zo herkenbaar; ik hoor mezelf ook steeds meer terug! Kleine papegaaien zijn het!
Kyan zegt ook al "Dikkie" zijn manier voor mijn overdreven Pofferdikkie als we aan het stoeien zijn.
Daar moet ik ook wat anders voor verzinnen hahaha!
Of; zooooo kaar zeggen, das dan nog niet zo erg maar wel confronterend hoe vaak je zoiets zegt hè?
En ik moet net als jouw moeder ook zo oppassen dat ik niet in mijn broek doe van het lachen!!

Groetjes Sas

Haha hier ook hoor... Als Jennifer iets ondeugend doet zeg ik wel eens ' boefje' .

Nu als ik iets streng tegen Jennifer zeg dan zegt ze tegen mij: ' Mag niet boefje!' en dan met een heel boos gezicht.. tja probeer dan maar niet te lachen...

gr. Ilone

Haha hier ook hoor... Als Jennifer iets ondeugend doet zeg ik wel eens ' boefje' .

Nu als ik iets streng tegen Jennifer zeg dan zegt ze tegen mij: ' Mag niet boefje!' en dan met een heel boos gezicht.. tja probeer dan maar niet te lachen...

gr. Ilone

Terug
Bovenaan