Hoezo is uk al eigenwijs....

Hehe, uiteindelijk gisteren het hartje van de kleine gehoord. Vorige week kon de vk het niet horen, maar gisteren na lang zoeken gelukkig wel. Wat een opluchting! De tranen sprongen in mijn ogen. Heel de week, gedacht komt goed maar van te voren ineens erg zenuwachtig...

hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat jullie de uitslag van de combinatietest hadden? Ik wacht nu al twee weken...

Sorry, dat ik de afgelopen weken niet gereageerd heb, maar leef zeker met jullie mee!

Liefs

Hoi ukkietje,
Wat fijn dat je nu het hartje hebt gehoord. Geeft zo'n fijn gevoel.

Ik had de uitslag van de test gelijk al, maar dat was doordat ik al eerder bloed had laten prikken. Bij zeiden ze dat het bloedonderzoek ongeveer een week kost. Dus je zou de uitslag al moeten hebben. Ik zou gewoon even bellen. Misschien is je bloedonderzoek uitslag gaan rondzwerven. Mijn gewone bloedonderzoek is namelijk ook weg en ik moest daarvoor vorige week opnieuw prikken. Zo raar de uitslag voor de combinatietest was wel aangekomen, maar de uitslag voor het gewone bloedonderzoek is verdwenen. Is te gelijk gedaan. Het waren toen 2 formulieren en 5 buisjes bloed, ze hebben namelijk extra nodig voor de combinatietest. Daar schijnt ook vaak wat fout te gaan.

Ik hoo dat je snel de uitslag hebt.

hey meis fijn dat je het hartje gehoord hebt! wat een heerlijk geluid he hihi. ik heb geen combinatietest gedaan dus zou het niet weten, maar zou der zeker ff achter aan bellen voor meer duidelijkheid! xxx

Ik heb 's ochtends bloed geprikt en 's middags had ik de nekplooimeting. Ik zou een week later de uitslag krijgen maar dat werden er twee omdat mijn bloed niet goed aangeleverd was. Ik zou even bellen met de afd. gynaecologie als ik jou was.

Hey lieve ukkietje,

Wat fijn dat jullie eindelijk het hartje hebben gehoord, het is zo'n mooi geluid! :) Genieten hoor.....

Wij hadden met ong 1,5 week de uitslag. Ik had niet van te voren bloed laten prikken, daarom duurde het ook wat langer. Zou gewoon ff je vk of gyn bellen of ze de uitslag al hebben, geeft ook weer rust.

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan