Hoezo, niet te veel mee bezig zijn??

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Ik heb een vraagje.
Vanaf het moment dat mijn vriend en ik hebben besloten dat wij graag een kindje zouden willen wil je dat liever gister dan morgen.
Je houd er dus ook rekening mee.
Geen alcohol, geen roodvlees, geen franse kaas enz enz.
En elke dag aan het foliumzuur.
Wat bedoelen mensen dan als ze tegen je zeggen dat je er niet te veel mee bezig moet zijn? Je houd er in je dagelijks leven juist wel rekening mee.
Niet mee bezig zijn is makkelijker gezegd dag gedaan.

Succes allemaal!

Liefs Bianca

quote: Biancatje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 16:56:39'));

Heey Bianca,

Veel vrouwen ervaren dit hetzelfde als jou. Zodra je hebt besloten dat er een kindje mag komen, ben je met niks anders bezig.

Dat je er rekening mee houd is toch alleen maar goed!

Ik denk alleen dat men probeert te zeggen dat je er mee op moet passen dat je er niet 24/7 mee bezig bent, want dat kan dan weleens averechts werken, en kan het lang duren voordat je zwanger word.

En inderdaad mensen  zeggen makkelijk : ahh zet het maar van je af, en denk er niet teveel aan. Maar dat is makkelijker gezegd als gedaan! Dit valt vies tegen haha!

Succes met het zwanger worden!
Liefs, Maaike

Hi Maaike,
Thanks, voor je reactie.
Soms heb je het gevoel dat je er alleen zo over denkt.
Fijn om allemaal dingen te lezen op dit forum van meiden die het ook zo ervaren.
Liefs Bianca

Hoi Bianca!

Die opmerking heb ik ook vaak aangehoord. ALs je eenmaal zwanger wilt worden, ben je er nu eenmaal mee bezig en dat is dat. Je kunt het niet uit je hoofd zetten....
Wij zijn nu al 15 maanden bezig en mijn gyn heeft me met een opmerking gerustgesteld wat betreft het er teveel mee bezig zijn. Hij zei:

HET IS NOOIT AANGETOOND DAT DE STRESS VAN HET ZWANGER WILLEN WORDEN, EEN ZWANGERSCHAP HEEFT DOEN UITBLIJVEN!

Mooi om te weten toch?

Succes ermee!

Liefs,

Ginger

Hi Ginger,

Wat goed om dat te horen!
Een hoop mensen zeggen inderdaad dat als je er teveel mee bezig bent dat het dan juist niet lukt. En jij hebt dus ook ervaren dat dat heel moeilijk is om juist niet aan te denken.
Fijn om te horen hoe andere het ervaren.

Wat vervelend voor jou dat jullie al 15 maanden bezig zijn.
Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat het bij jullie toch snel "raak"is.
Laat je het dan weten?

Liefs Bianca

Terug
Bovenaan