hoezo pech?!!! dit is niet leuk meer!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hi meiden,

Nou helaas.... vanochtend weer controle gehad en wat denken jullie... de mecijnen hebben niet voldoende gewerkt. Er zit nog te veel placentaweefsel... GETVERDEMME!!!! Morgen dus alsnog curretage. Als het blijft zitten blijft mijn lichaam denken dat ik nog zwanger ben zei de gyn. en kan ik ook niet opnieuw zwanger worden of zelfs maar beginnen want er gebeurt inwendig verder gewoon helemaal niks.
Ik ben inwendig nu zo boos en verdrietig! Dit is toch niet normaal meer. Tja dit gebeurt bij 2% van de vrouwen... goh en ik zat ook al bij die 2% waar het na de 12e week nog misgaat. Ja sorry hoor ben echt even heel cynisch maar heb het zo ongelooflijk gehad.
Ik ben echt op nu, kan gewoon niet meer. Om hier niet aan onder door te gaan moet ik maar voor ogen houden dat na morgen alles beter wordt.

Liefs Scorpy

Hoi Scorpy,

Drie keer is scheepsrecht! Dit is de derde keer dat ik een poging doe om een stukje te typen.
Balen zeg dat je nu toch morgen gecuretteerd moet worden. Ik kan mij zo goed voorstellen hoe jij je nu voelt. Het lijkt dan wel of alles tegenzit, soms ben je het hele ziekenhuisgebeuren en gerommel aan je lijf zo verschrikkelijk zat. Terwijl het bij een ander allemaal zo makkelijk lijkt te gaan. Maar meid...probeer de moed niet op te geven hoor! Een vriendin van mij heeft hetzelfde als jij drie keer achter elkaar meegemaakt, maar is vorige week bevallen van een kerngezonde dochter. Die dacht ook dat het nooit zou gaan lukken, maar ziedaar! Misschien blijven de zwangerschapshormoontjes wel even goed hun werk doen en ben je snel weer zwanger. Ik gun het je van harte. Heel veel sterkte voor morgen en ik denk aan je!

Dikke knuffel, Ibbeltje

Lieve Scorpy,  
het zit je inderdaad  niet mee.  Ik vind het heel vervelend voor je! En ik kan me goed voorstellen dat je boos bent.
Ik hoop voor jou dat na de curretage je lichaam weer gauw op orde is en dat je snel zwanger zal raken. Het is je gegund!
Heel veel sterkte!
Liefs Yvet

Lieve scorpy,

Wat een ontzettend klote bericht heb jij gekregen vandaag. Ik voel met je mee en het kippenvel staat op mijn lijf. Hoe erg kan het tegenzitten denk je dan. Waarom kan het gewoon niet een keer goed gaan. Ik kan me heeeeeel goed voorstellen dat je opper dan op bent en er doorheen zit.
Ik zou willen dat ik iets voor je kan doen. Iets waardoor jij je een beetje beter voelt.
Weet dat ik aan je denk lieve meid!!! En ECHT de zon gaat echt weer schijnen!!
Als je even wil praten dan kun je me toevoegen op msn onder het volgende adres: inge12474@hotmail.com

HELE DIKKE KUS,
ing

Lieve Scorpy, jee zeg, het zit echt niet mee met je, wat enorm vervelend zeg. Is je man nog thuis of is hij weer naar het buitenland vertrokken? Heel veel sterkte en succes morgen met de curretage en hopelijk voel je je daarna eens stuk beter!

Kus, Pleun

Hi meiden,

Dank voor jullie lieve reacties. Het zit er inmiddels weer op. De curretage is goed gegaan, in die zin dat alles nu weg is. Qua pijn was het wel te doen, heb zeer goede pijnstilling gekregen dus daarmee hebben we het lekker uitgehouden. Ben nog wel lekker suf steeds, zal ook wel deels door narcose komen. Emotioneel heb ik  een flinke opdonder gehad en nu nog eigenlijk. Alhoewel ik dacht al veel verder te zijn qua verwerking etc. blijkt nu dat dat dus helemaal niet zo is. Ik neem er nu dan ook echt goed de tijd voor en wil ook niet eerder weer met IUI beginnen totdat ik mezelf weer goed voel en ook kan vertrouwen op mijn gevoelens. Ik ga dan ook even afstand van het forum nemen. Jullie zien me vanzelf wel weer verschijnen!!
Ondertussen heel veel succes voor jullie allemaal!
Alle zwangeren: succes met wachten op de 1e echo en probeer vooral van elk moment te genieten!!!
Alle nog niet zwangeren: kop op, laat de moed niet zakken!! Heel veel succes met de puncties, wachtweken, behandelingen, uitslagen etc.!!

Dikke kus
Scorpy

Hoi Scorpy,

ontzettend vervelend dat je dit ook nog moest doorstaan. Doe het rustig en aan en je hebt gelijk dat je even afstand neemt.
Ik hoop voor je dat alles snel goed komt en dat je gauw weer goed in je vel zit.

Heel veel sterkte.

liefs Belle

Hoi Scorpy, het zit allemaal niet mee........ik snap heel goed dat je even afstand neemt, doe ik ook af en toe als het me even teveel wordt.

Succes met alles en tot binnenkort!

Gr. Pleun

Terug
Bovenaan