hof van domburg

Wij willen aankomende zomer naar Zeeland en ik zag een heel mooi bugalowpark nl het hof van Domburg. Heeft iemand hier ervaring mee?? Nog tips ofzo??

thx!
Marielle

Hoi,

Ik heb persoonlijk niet in het Hof van Domburg gezeten, maar zat in Vrouwenpolder, een dorpje vlakbij. Domburg bruist van het toerisme. Het is een gezellig plaatsje! Van Vrouwenpolder naar Domburg (en dus ook vise versa hihi), ligt een heel mooi fietspad helemaal door de bossen. Echt de moeite waard om eens te fietsen. Ook bij de molen bij Serooskerke (als ik het goed heb onthouden), is het goed toeven. Je kunt er lekker eten en de kindjes kunnen er ondertussen heerlijk spelen in de bijgelegen speeltuin die vanaf het terras goed zichtbaar is. In die molen zit ook nog een klein museum. En natuurlijk Middelburg op korte (auto-afstand) ook de moeite waard om eens te bezoeken.

Ik weet niet of je ook op zoek was naar deze informatie, maar als dat niet zo was, krijg je hem van mij gratis, hahaha!!

Veel plezier...ik heb heel goede herinneringen aan die omgeving.

Groetjes Fonske.

't Is altijd heel druk in de buurt van Domburg. Veel toeristen. Molen 'De Hoop' is inderdaad leuk om naar toe te gaan. Verder heb je natuurlijk de duinen in Zoutelande en Imkerij Poppendamme in Grijpskerke. Genoeg te doen hoor op Walcheren!

Groetjes,
Nelly.

Hier nog een reactie van een Zeeuwse....
Domburg is inderdaad altijd hartstikke druk met toeristen.
Maar wat Nelly zegt, er is genoeg te beleven daar op Walcheren.
De Hof van Domburg zelf ken ik niet, wat daar te beleven is weet ik dus niet.
Maar omliggende plaatsen bieden volop leuke dingen.
In Middelburg heb je nog miniatuur Walcheren (Net als Madurodam, maar dan van Walcheren) en je hebt nog een stoomtrein, maar die is op Zuid-Beveland.
In Kwadedamme zit een vlindertuin, maar dat is ook op Zuid- Beveland.
In Vlissingen zit een Arsenaal (met vanalles ook voor kids over zee en alles eromheen, sommige dingen misschien wat eng voor kleine kids) en ReptielenZoo (als die er nog is trouwens, ben er jaren niet geweest)

Fijne vakantie toegewenst alvast.
O, ja, bij VVV kantoor is vast ook een boel info te verkrijgen met allerlei leuke dingen.
Groetjes, Marianne

Jaaa, wij hebben ervaring!!! hahaha we hebben nu 3x daar gezeten en vonden het erg leuk.  We hebben 1x een huisje gehad op hof Domburg, prima huisje.
En 2x op buitenhof Domburg, betaal je de hoofdprijs maar wel erg leuke en luxe huisjes.
De laastse keer was vorig jaar, toen hadden we een 8 persoons huisje samen met mijn  ouders en broertje en zijn  vriendin.
Het park heeft een kidsclub, en een zwemparadijs,veel leuke speeltuintjes,  winkeltje, restaurants etc...
Van alle gemakken voorzien dus, ik vind alles wel wat verouderd en raad je niet aan om er een pizza te halen...erg smerig.
Wij vinden Domburg super, erg decadent maar lekker veel terrasjes, heerlijke ijssalon!!!, leuke winkeltjes, mooi strand.
En in de omgeving is ook heel veel te zien/doen. Met lekker weer kun je heerlijk langs de kustlijn fietsen, gezellige plaatsen ontdekken, dagje Middelburg en je moet zeker een dagje Veere doen, zo'n leuk plaatsje, lekker lunchen bij Bliek!!!
Wij hadden vorig jaar erg slecht weer maar er was een leuke binnenspeeltuin in Vlissingen waar we ons een dagje prima vermaakt hebben.
Ik zou zelf graag een prive-huisje willen huren, maar die worden meestal door dezelfde mensen meteen voor het volgende jaar vastgelegd, het is dus erg moeilijk om daar tussen te komen, in het hoogseizoen dan in ieder geval.
Als je gebonden bent aan het hoogseizoen zou ik wel opschieten, ik ben bang dat er al veel vol zit.
Wij hebben dit jaar gekozen voor België, Domburg is leuk maar blijft hetzelfde hé, dus we gaan voor de frieten en kabouter plop.
Domburg is  wel een speciaal plaatsje voor ons, februari 3 jaar geleden kregen we te horen dat ik voor de 3e x in 3/4 jaar een miskraam  had gehad.
Ik  was zo verdrietig, boos en wilde even weg van  alles, ik  heb  er  toen een hotel geboekt en Roos naar mijn ouders gebracht om samen met manlief uit te waaien aan zee.
Was heerlijk...en een paar dagen later had ik een controle echo bij de vk en toen bleek dat we toch met zijn 3-tje in Domburg waren geweest, ik was toch zwanger van Linde!!!!  zo bijzonder.
Nou ben benieuwd wat jullie vakantieplannen worden.

groetjes Daniëlle.

Bedankt voor jullie tips!!!

Ik heb gisteren een 6 persoons kinderbugalow gehuurd hoor! We gaan 2 weken in juni. Gelukkig hoeven we nog niet in het hoogseizoen want dan betaal je inderdaad de hoofdprijs. Er zit zelfs een bolderkar bij het huisje. Makkelijk als we naar het strand lopen. Het lijkt erop dat het strand echt dichtbij is. En ik zal de tip vd molen onthouden. Alleen jammer dat het nog zooo lang duurt..zucht. Maar we hebben wel iets om naar uit te kijken!

gr
Marielle

Terug
Bovenaan