Hoge bloeddruk 37 weken zwanger

<p>Hoi dames,</p><p>Vanacht/vandaag precies 37 weken zwanger maar ben er even helemaal klaar mee.</p><p>De hele tijd een goede bloeddruk gehad van 100/60. Afgelopen vrijdag ineens 130/90. Weekend moest ik rustig aan doen van VK maar maandag was de onderdruk 98. Dus op naar ZH en aan de CTG. Bloed en urine goed. Hartje en beweeglijkheid van de baby ook goed! Hoefde dus gelukkig niet te blijven. </p><p>Over een paar uurtjes weer afspraak bij VK en als de bloeddruk weer te hoog is moet ik onder controle bij de gynaecoloog en ben ik bang dat ze eerder willen inleiden.</p><p>Vandaag ook nog eens ontzettend last gekregen van mijn rechterknie (iemand anders hier ook last van?). Ik kan gewoon geen houding vinden en dus niet slapen...ben uiteindelijk maar opgestaan en lig nu op de bank met de US Open als afleiding.</p><p>Ben er even zo klaar mee. Door slaapgebrek nu ben ik ook bang dat BD te hoog zal zijn, wat natuurlijk daarin niet meehelpt. Cirkeltje...waaahh.</p><p>Kan van de ene kant niet wachten tot ons kleine meisje geboren is, en van de andere kant moet het vooral zijn wat beste voor haar is.</p><p>Jullie nog ervaringen van het even erdoorheen zitten?</p><p>Liefs Sandra</p>
 
Hoi,
Ik kreeg destijds met 35 weken een hoge bloeddruk en moest om de dag naar het ziekenhuis voor ctg en urine onderzoek. Maar ik was er ook echt ziek bij, hoofdpijn en zo dik als een michelen poppetje van het vocht. Ik kreeg er ook pijnlijke harde buiken bij, bij de kleine last van had, waardoor is besloten dat hij met 37 weken werd gehaald dmv inleiden. Eenmaal geboren (4 uur vanaf de eerste wee) ging het veeeeeel beter met moeder en zoon.
Succes
 
Terug
Bovenaan