Hoge bloeddruk en zwangerschapsdiaberes

<p>Hee,</p><p>Ik ben nu bijna 25 weken zwanger en was al voor mijn zwangerschap bekend met hoge bloeddruk. Hiervoor had ik al medicijnen. In week 21 zijn deze verhoogd vanwege eem flinke stijging in mn bloeddruk. Met 24 weken weer naar het ziekenhuis geweest vanwege hoofd en buikpijn klachten. Bloeddruk was erg aan het schommelen. Vandaag weer erge hoofdpijn. Deze soort hoofdpijn is anders dan 'normale'hoofdpijn, hierdoor herken ik het. Maar nu weet ik sinds een paar dagen dat ik nu ook diabetes heb. Iemand hier ervaring mee? Kan je bloeddruk daarvan gaan schommelen en je dus ook weer hoofdpijn krijgen?</p><p>Komende week heb ik weer een afspraak staan dan ga ik dit navragen maar ik twijfel of ik nu actie moet ondernemen.</p><p>Groetjess</p>

Hoi hoi,
Ik kwam er met een week of 27 achter dat ik zwangerschapsdiabetes had, bij mij veroorzaakte dit veel en vaak hoofdpijn. Maar ik had geen last van hoge bloeddruk.
Als je dat wil weten zou ik gewoon even het ziekenhuis bellen of de verloskundige.
Volgensmij zijn het wel 2 dingen die vaak hand in hand gaan.
Maar 100% zeker weten doe ik het niet.
Groetjes Siska.

Verloskundige of ziekenhuis bellen. 
En na vragen aangezien je aangeeft dat het een afwijkende hoofdpijn is als normaal. 
Dan kunnen er ook nog andere dingen aan de hand zijn. Liever 10x te vaak gebeld dan 1x te laat zegt mijn verloskundige altijd 

Terug
Bovenaan