hoge bloeddruk!! morgen voor controle ziekenhuis, wat gaan ze doen????

dag aanstaande mama's

mijn bloeddruk is te hoog. vorige week is me bloeddruk gemeten de eerste meting was 135/100 de tweede 135/95. ik moest rust gaan nemen. een paar dagen later wilde ik me bloeddruk nogmaalslaten controleren gelukkig was gezakt super het was 135/89. het hartje klopte goed me urine was goed enz kortom ik was gerustgesteld en opgelucht. het advies bleef "rust" (best moelijk als je je gewoon goed voelt)

gisteren moest ik weer naar de vk de eerste meting was 145/95 en de tweede meting 145/97 hij is dus weer aan het stijgen. (daar had ik niet op gerekend)

morgen moet ik naar het ziekenhuis voor bloedprikken later die dag heb ik een gesprek met de gynogoloog om het resultaat te bespreken tast mijn hoge bloedruk het kind aan en mijn nieren en lever?

Ik ben vrij rustig hieronder ben blij dat ik goed onder controle sta maar vraag me toch af wat voor onderzoekjes de gynogoloog nog meer gaat doen. wie heeft in dezelfde situatie gezeten en wie kan mij hier wat meer over vertellen.

bedankt
 
ik ben door mijn verlosk doorverwezen na de gyn vanwege zwangerschapssuiker. Nu heb ik er ook nog eens een hoge bloeddruk bij gekregen 130/100. Het enige wat ze doen is CTG's maken en me steeds bloed laten prikken. Er word dan oa gekeken of je nieren nog goed werken. Ik moet nu 2 keer in de week na de gyn.Ik weet niet of je hier wat aan hebt.
 
Ik heb ook een hoge bloeddruk.
als hij weer boven de 105 komt dan word ik opgnomen en word er bloed geprikt en urine naar gekeken en aan de ctg gelegt
ik heb pillen er voor gekregen.
ik lig af en toe om de week twee of vier dagen in het ziekenhuis en als mijn bloeddruk weer netjes is moet ik weer naar huis en een week later terug komen.
ik ben al van af week 19 zo bezich en ben nu bijna 39 weken dus het uitzicht is in zicht.
ja zolang de baby het goed doet doen ze niks en kijken ze me alleen naar of ik het nog redelijk doe.
ik wens je veel succes en ga er niet heen van o wat is mijn bloedruk nu wer want dan is hij zo wie zo hoger.
veel succes veder
 
Terug
Bovenaan