hallo allemaal..
ik ben bijna 40 weken zwanger.. dus spannende tijd.. wie nog meer...
heb een erg fijne zwangerschap gehad.. Alleen op een hoge bloeddruk na..
Vanaf week 30 zit ik al thuis.. erg vervelend maar verplicht..
maar het gekke eraan is.. ik heb eigenlijk geen klachten.. Maar toch schommelt mijn bloeddruk alle kanten op.. Er is geen vinger op te leggen.
Ben gestart met medicatie.. eerst 3 tabletten. maar onderhand moet ik er al 9 slikken..
Vind het best spannend nu allemaal..
Ik hoop dat de kleine zich snel aandient en mijn bloeddruk niet heel veel verder meer kan stijgen..
moest even mijn verhaal kwijt.. Misschien zijn er wel mensen die het herkennen of ervaring hebben..
allemaal succes trouwens met jullie zwangerschap en misschien ook wel met de laatste loodjes..
groetjes moniek
ik ben bijna 40 weken zwanger.. dus spannende tijd.. wie nog meer...
heb een erg fijne zwangerschap gehad.. Alleen op een hoge bloeddruk na..
Vanaf week 30 zit ik al thuis.. erg vervelend maar verplicht..
maar het gekke eraan is.. ik heb eigenlijk geen klachten.. Maar toch schommelt mijn bloeddruk alle kanten op.. Er is geen vinger op te leggen.
Ben gestart met medicatie.. eerst 3 tabletten. maar onderhand moet ik er al 9 slikken..
Vind het best spannend nu allemaal..
Ik hoop dat de kleine zich snel aandient en mijn bloeddruk niet heel veel verder meer kan stijgen..
moest even mijn verhaal kwijt.. Misschien zijn er wel mensen die het herkennen of ervaring hebben..
allemaal succes trouwens met jullie zwangerschap en misschien ook wel met de laatste loodjes..
groetjes moniek