Hoge bloeddruk

Hoi dames,

Vorige week bij de vk was mijn bloeddruk iets te hoog maar niet zorgelijk zei ze. Nu heb ik zelf een bloeddrukmeter gekocht en is die veel hoger 145/96, moet ik me zorgen maken? Ik moet dinsdag weer heen.

Liefs Jess

Hoi Jess,
ik zou als ik jou was zelf je bloeddruk niet gaan meten. Ook niet als je klachten hebt. Want als je klachten hebt kan je beter contact opnemen met je verloskundige. 
Je onderddruk is wel ietsjes verhoogd maar zit zeker nog onder de grens. 
Succes! 

Hoi hoi,
Ik zou zeker zelf niet met een bloeddrukmeter aan de gang gaan, hoe drukker je jezelf hierover maakt, hoe hoger je bloeddruk zal zijn..
Laat het goed controleren door de verloskundige, krijg je meer klachten erbij zoals bijvoorbeeld hoofdpijn, sterretjes zien of buikpijn (of andere klachten die je niet kunt plaatsen) neem dan gelijk contact op met je verloskundige.. 
Volg je eigen gevoel, vertrouw je het niet? Trek aan de bel..
Lieve groetjes

Hoi,
Ja nou mn moeder had er een gekocht dus was wel benieuwd, ik maakte me nog niet erg veel zorgen. Vandaag toch maar even vk gebelt moest wel even langs komen en werd doorverwezen naar het ziekenhuis. Moet morgen weer terug komen als die nog steeds wat hoog is word ik ingeleid!

Terug
Bovenaan