Hoge bloeddruk

<p>Hoi hoi dames</p><p>Ik ben 39.5 weken zwanger. Ik maar ook mijn lichaam is er klaar mee. Ik ben vandaag op genomen in het ziekenhuis in verband met een hoge onderdruk. Ik Heb echt giga hoofdpijn :( </p><p>Zijn er meer die dit hebben of ervaringen hiermee hebben gehad en wat gebeurde er bij jullie? Inleiden of afwachten? </p><p>Liefs Moon </p>
 
hoi moon,
Tot 2x toe ben ik opgenomen in het ziekenhuis ivm mijn hoge bloeddruk. Beide keren ingeleid en hier was ik ook blij om. Vervelend dat je zo’n hoofdpijn hebt! Ik weet hoe naar en rot je je kan voelen door de hoge bloeddruk. 
Wat zou je zelf graag willen? Je bent in iedergeval in goede handen in het ziekenhuis, dat stelde mij toen wel gerust.
sterkte, spannend ook. Misschien heb je al heel snel jullie kleine in je armen. Ik hoop het voor je! 
 
Hoi 
Dankjewel voor je bericht. 
Oh vervelend zeg! 
Ja snap dat je blij was dat je werdt ingeleid. 
Ik heb gelukkig wel wat gekregen zodat ik vannacht wel redelijk heb kunnen slapen. Die hoofdpijn is echt niet fijn en voel me ook echt slecht inderdaad. 
Liefst mag hij zo snel mogelijk komen, maar in het weekend doen ze sowieso niet veel dus moeten we het afwachten tot maandag. Stiekem hoop ik dat ie zichzelf snel meld :) 
 
 
 
Ik ben met 38.6 opgenomen in ziekenhuis vanwege hoge bloeddruk en eiwit in urine (dus zwangerschapsvergiftiging oftewel pre-eclampsie).  Verder waren bloedwaardes en baby in orde. Hoge bloeddruk per toeval bij standaard controle vastgesteld en toen bleek ik ook al direct heel veel eiwit in urine te hebben. Ik had hoofdpijn, zag soms sterretjes en hield veel vocht vast (dat deed ik eigenlijk al heel lang, nam laatste dagen wel ietsje toe). Ik kreeg labetalol tabletten en magnesium infuus. Ze hebben diezelfde dag nog poging gedaan tot inleiden dmv balloncatheter, echter weer verwijderd vanwege teveel bloedverlies. Dag erna gelukkig wel wat ontsluiting dus konden ze wel de vliezen breken, na een uurtje nog steeds geen weeën dus toen weeneopwekkers. Hiermee uiteindelijk, na meerdere malen ophogen, weeën gekregen en 1,5 uur was ze geboren!  
Het is echt afhankelijk van je bloeddruk, urine, bloedwaardes, klachten en hoe de baby, wat ze doen. Heel veel succes en ik hoop ook voor je dat ie zich zelf zal melden! 
 
Oeh dat klinkt inderdaad heftig. 
Gelukkig is het bij mij geen zwangerschapsvergiftiging maar een teken dat mijn lichaam het wel gehad heeft. 
Ben nu 40+1 en wordt nu ook ingeleid. 
Ook doormiddel van een balloncatheter 
Voelt wel gek aan moet ik zeggen! 
Ik hoop dat het  allemaal wel snel gaat, maar we zullen moeten afwachten. 
 
Ja, z'n balloncatheter is een gek gevoel! Ik hoop dat het snel zal doorzetten en je je baby mag gaan vasthouden! En ook dat je je daarna weer wat beter gaat voelen. Succes!
 
Terug
Bovenaan