Hoge bloeddruk

<p>Hi,</p><p>Morgen ben ik 37 weken zwanger. En sinds vorige week begint mijn bloeddruk op te lopen. De bovendruk is goed maar de onderdruk zit steeds tussen de 89-96 in. Normaal was die rond de 70-80. Nu ben ik maandag op controle geweest en vandaag weer. Er wordt dan bloedcontrole en urinecontrole gedaan maar dit is steeds allemaal goed. Het kindje beweegt ook goed.  Tgv bloeddruk heb ik hoofdpijn.</p><p>Heeft iemand ervaring hiermee? Vind het geen fijn idee dat deze nu in een keer steeds op loopt.</p>

Ik had ook hoge bloeddruk sterretjes zien hoofdpijn niet lekker enz.  Mijn urine was altijd oke dus deden ze er niet echt iets mee toen ik 40+3 was had ik een bloed Druk van 15 op 10 toen hebben ze me met spoed ingeleid en zijn ze er via bloed achter gekomen dat ik al weken zwangerschapsvergiftiging had. Dus zolang je bloed oke is niet zorgen maken het is normaal dat je bloed Druk omhoog gaat is hij bij de volgende controle nog hoger zou ik wel vragen weer bloed te laten controleren want niet alle vormen van vergiftiging zien ze in de urine. Xx

Ik herken het.
Met 38 weken was mijn  bloed ook ineens te hoog. Kreeg klachten zoals hoofdpijn en niet lekker voelen..door verwezen naar het ziekenhuis urine en  bloed waren toen oké, met de kleine ging ook alles goed. Volgende dag moest ik terug komen om nog eens mijn bloeddruk te meten. 
Volgende dag nog steeds te hoog, toen hebben ze besloten om me in te leiden. (Mocht ook kiezen voor medicijnen) maar dat wou ik zelf niet.

Ze hebben net inderdaad besproken om zondag nogmaals controle te doen. Als de bloeddruk dan nog hoog is willen ze een ballon plaatsen.

Hier vanaf begin hoge bloeddruk en medicatie. Dit is mn 2de zwangerschap. Bij de eerste had ik met medicatie mooie bloeddruk tm week 37 / 38. Toen ging die oplopen. Gejaagd gevoel sterretjes zien en hoofdpijn. Urine was goed maar bloed niet. Met 38+2 ingeleid. Bij de meeste vrouwen zakt de bloeddruk en klachten als je bevallen bent. Als de placenta eruit is. 
Zolang ze jou goed in de gaten houden en naar handelen bij verder oplopen komt dit echt goed. Snap je zorgen. Hoop voor je dat t niet verder stijgt. Groeten nvn

[quote quote=10189992]Ze hebben net inderdaad besproken om zondag nogmaals controle te doen. Als de bloeddruk dan nog hoog is willen ze een ballon plaatsen.[/quote]
Hier ook ballon geplaatst omdat de boekdruk te hoog werd

Terug
Bovenaan