hoge bloeddruk

Hai,

Ik ben net bij de VK geweest, mijn bloeddruk was te hoog 135/96. Nou moet ik morgen naar de gynaecoloog. Weet iemand wat ik daar kan verwachten? Ik geloof dat ze nog een keer gaan meten, en dat mijn urine onderzocht wordt. Mijn bloed wordt dacht ik ook onderzocht, maar waar is dat voor? Weet iemand ook of een "ingeleide" bevalling meestal korter duurt dan een "gewone"? Dat is natuurlijk bij iedereen anders, maar ik geloof dat een ingeleide bevalling nog heftiger is, toch? Hoe kunnen ze eigenlijk zien of het vruchtwater nog goed is, of de placenta nog goed werkt? Nou, dat waren een heleboel vragen. Ik hoop eigenlijk dat de bevalling vannacht gewoon spontaan begint, maarja, het zal wel weer niet. Het rommelt al wel een paar dagen, maar het zet niet echt door. Nog ff geduld dus. Groetjes Truus (39w)
 
ze controleren bij een te hoge bloeddruk op zwangerschapsvergiftiging, hoge bloeddruk is er een symptoom van evenals eiwit in je urine, dat zullen ze gaan controleren, en daarom ook je bloed, als je het idd hebt, zal je ingeleid worden, ik vondt het heftig, maar heb geen ervaring met een gewone bevalling dus kan daar weer nix over zeggen, maak je maar niet te druk, het komt zoals ht komt( kan je ook pas zeggen als je bevallen bent, ik weet het) maar te druk maken is ook niet goed voor je bloeddruk
succes brenda
 
Hoi
Bij mijn tweede was de ingeleide bevalling(gel) inderdaad heftiger, dan de bevalling bij mijn eerste (die gewoon thuis plaatsvond).
Het duurde in z'n totaliteit maar drie uurtjes en hij was er, kort maar zeer hevig.

Jeanette
 
Een paar weken terug was mijn bloeddruk 140/95 ze hebben toen een hart filmpje van de kleine gemaakt en mijn bloed en urine onderzocht. Er was gelukkig niets aan de hand, en mijn bloeddruk is daarna weer gezakt naar de 140/85. Mijn bloeddruk was waarschijnlijk zo hoog omdat ik mij druk maakte omdat ik mijn kindje al vier dagen niet had voelen bewegen.

Liefs
Lot
 
Terug
Bovenaan