hoge bloeddruk

A

Anoniem

Guest
Het is nu +/- 3 weken voor mijn uitrekendatum. Vandaag bij verloskundige geweest en geconstateerd dat mijn bloeddruk te hoog is. Morgenvroeg een afspraak bij het ziekenhuis voor controle.

Moet ik mij zorgen maken?

maak je niet te druk. Ik heb dit bij mijn eerste en tweede zwangerschap gehad. Let wel goed op klachten die je hebt, bijv hoofdpijn, tintelingen e.d. Heb je daar erg veel last van dan snel bellen.
Zo niet ligt het er aan of je eiwit in je urine hebt. Het kan het begin zijn van een zwangerschapsvergiftiging maar dat hoeft niet.
Ik ben bij beide kinderen ingeleid. Bij mijn eerste was de bloeddruk erg hoog, over de 100, en heb ik een week plat gelegen, waarna ze gehaald is.
Maak je niet te veel druk en sterkte

groetjes Ineke

ik had ook een hoge bloedruk. Heb ik gehoord dat je veel droge aprikozen moet eten en dat heb een stuk geholpen!!
En zo weinig moontlik zou eten!!
Hoop dat je er wat aan heb!
Maak je vooral geen zorgen want dan wordt het alleen maar erger!

Hoi

hoe hoog was je bloeddruk. ik heb namelijk ook de laatste weken een hoge bloeddruk gehad van 100/106. Toen me bloeddruk zo hoog was maakte ze zich wel druk, ik heb een echo gehad bloed geprikt urine ingeleverd enz. Dit alles was goed dus geen probleem verder. ik was de 40 weken al voorbij dus zeiden ze wel van als het er voor die tijd niet is gaan we het halen. maar onze dochter kwam vanzelf na 40 weken en 4 dagen.

hoop nog wat van je te horen liefs linda

Terug
Bovenaan