Hoge bloeddruk

Meiden, zo tijdens de laatste loodjes nemen bij mij de klachten toe. Voor het eerst heb ik een hoge bloeddruk, bij de andere zwangerschappen niet gehad. Donderdag door de VK naar het ziekenhuis doorgestuud,in combiniatie met buikpijn waren ze bang voor zwangerschapsvergiftiging. Gelukkig is dat het niet... Ze noemen het mechanische pijn, wat volgens mij hetzelfde is als dat mijn lijf vol is, het kindje dus tegen mijn ribben aankomt enzo. Maandag weer naar de VK geweest, helaas weer met hoge bloeddruk doorgestuurd. Weer niets gevonden en naar met advies te rusten. Maar hoe moet ik nog meer rusten, ik zit de hele dag al op de bank (door de vaatproblemen en het lastige lopen). Ik heb dus niet de illusie dat mijn bloeddruk donderdag als ik weer naar het ziekenhuis moet gedaald is. Tot zover, mijn update...

Wat rot zeg. Maar gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging. Spreek uit ervaring, das geen pretje.
Maar hoever ben je? Kunnen ze je niet strippen of je vliezen breken? Hoe lang laten ze je nog doorlopen?
Hopelijk schiet t een beetje voor je op, dit is inderdaad niks zo.
Sterkte ermee

Liefs

Jeetje dat is inderdaad erg vervelend. Hopelijk gaat de bevalling snel op gang komen want ik begrijp heel goed dat er zo niets meer aan is. Sterkte meid en hopelijk gaat alles nu snel gebeuren zodat je lekker van je kindje kunt genieten!

Vandaag ben ik 39 weken. De eerste kwam een week te laat, de tweede een dag te vroeg. Voor mijn gevoel moet ik dus nog wel even wachten, maar daar is op deze manier niet veel aan. Ik probeer er maar niet te veel over na te denken, want straks blijft die bloeddruk hoog door de "zorgen". Tot nu toe heb ik niet het idee dat ze me gaan helpen. De instelling lijkt toch heel erg dat de natuur bepaald wanneer het tijd is voor het kindje om te komen. Prima, maar niet ten koste van mijn lijf! Morgen dus extra controle in het ziekenuis (maandag gewoon bij de VK). Ik denk dat ik morgen mijn verhaal een beetje aandik, want dit is niks. De beweging in mijn buik is ook veel minder, dus ook minder om van te genieten ;) Hopelijk heb ik snel leukere berichten, namelijk een melding van de geboorte.

Hoi,
hopelijk heb jij meer geluk met aandikken en smeken dan ik. Als het tegen zit, dan zou het toch fijn zijn om dan je kindje maar snel in je armen te krijgen. Nog even volhouden, het is ook niet leuk om tot de laatste decembermamma's te horen vind ik. Sterkte!

Mijn bloeddruk was gedaald, er was geen mogelijkheid iets aan te dikken. Er was gewoon geen aanleiding om mij te helpen. Uiteraard ben ik blij dat mij bloeddruk is gedaald en wacht ik weer braaf verder tot de bevalling inzet...

Ik heb het echt zo met je te doen!!! Wel fijn dat je bloeddruk gedaald is. Heb je met de kerstdagen wat afleiding???

Ik ben vandaag ook 39 weken en ben het ook al helemaal beu, maar ik heb maar heel beperkt klachten gelukkig. Mijn zoontje is met 38+6 geboren, dus ik had daar nu ook op gehoopt. Helaas! Op 2 uur voorweeen na nog geen tekenen dat het gaat beginnen. De verloskundige bood mij vandaag aan om me te strippen, maar aangezien ik het nog redelijk goed trek heb ik besloten dat maar niet te doen. Afwachten dus maar weer...

@Irene1979: Wat een lieve reactie, dankje. Mijn kerstdagen zijn niet druk, maar wel gepland inderdaad voor de afleiding. Alles dicht bij huis...

We lopen mooi gelijk op; allebei uit het geboortejaar 1979, ik gisteren en jij vandaag 39 weken. We zijn vast bijna aan de beurt.

Sterkte!

Terug
Bovenaan