nou denk je dat je kunt genieten van je verlof krijg ik opeens allemaal klachten. De hele zwangerschap niks aan de hand begin ik opeens met 35 weken harde buiken etc te krijgen waardoor ik nu dus al met 2cm loop. Heb 2 nachten daardoor in het zkh door gebracht maar na alles was het afgezakt en kon ik gelukkig naar huis dit was met koninginnedag. De groeiecho was niet helemaal goed de kleine is wat te klein en word goed in de gaten gehouden. Moest afgelopen vrijdag weer voor een groeiecho de kleine was niet super veel gegroeid maja nog geen drama. Totdat de gyn mijn bloeddruk ging opmeten was 100/140 oeps.. ik had nooit wat in de gaten gehad maar moest wel naar het zkh meteen heb daar gelegen van vrijdag tot gistermiddag. Hb was ook te laag zit nu aan de medicijnen voor de bloeddruk en ook voor ijzer. waarschijnlijk een beginnende zw vergiftiging. Wat een klotezooi allemaal ben morgen 37 weken. Moet morgen middag weer urine en bloed inleveren en vrijdag weer. Ook kijken ze naar de bloeddruk hopelijk valt het allemaal mee en mag ik nog even thuis blijven. zoals het er nu na uit ziet gaan ze me wel inleiden ergens in deze 2 weken denk ik als ik rond 38 weken ben. volgende week.