hoge bloeddruk?

hey meiden!

ik schreef van de week dat ik een middagje in het zkh was geweest, omdat de ha dacht dat ik zwangerschapsvergiftiging had.. Gelukkig was dat het niet het geval :) gister gewoon op controle geweest bij de gyn, en wederom was mijn bloeddruk te hoog :( het was niet heeel erg zei ze, want ik hoefde niet te blijven ofzo, maar hij was wel hoog genoeg om er wat extra aandacht aan te besteden... In eerste instantie moest ik as maandag weer terug komen, maar bij nader inzien wil ze me morgenvroeg weer zien, aangezien ik nog steeds hoofdpijn had/heb. Bloeddruk opmeten en urineonderzoek.. nja misschien ben ik gewoon een beetje dom haha maar ik heb helemaal niet verder gevraagd! wat als de bloeddruk hoog blijft? wat dan? en wat heeft urine met me bloeddruk te maken? Iemand van jullie ervaring of enig idee? ik was een beetje beduusd, dus vandaar dat de vragen nu pas komen...

Liefs!

ik heb vanaf 36 weken pas zwangerschapsvergiftiging opgelopen. de hele zwangerschap ging zo goed. nooit wat aan mijn bloeddruk gehad. en opeens ging die omhoog onderddruk van 100 bij een controle bij de gyn. Waarvoor ik eigenlijk heen ging voor een groeiecho.. bloeddruk kan dus opeens gaan stijgen. ben toen wel meteen opgenomen aan de medicijnen gezet. in mijn urine heeft geen eiwitten gezeten. in het bloed wel afwijking. je hoeft dus niks in je urine te hebben om zw vergiftiging te hebben, mocht wel weer na huis om de dag controle in het zkh met 37,5 weken was mijn bloed zodanig gaan afwijken dat ik de volgende dag ben in geleid. ben 17 mei bevallen .misschien heb je wat aan mijn verhaal als je vragen hebt hoor ik het wel

thanx voor jullie reactie''s!

@ iloontje, oke is toch wel makkelijk om iets te lezen van iemand die het soortgelijk had om het zomaar te zeggen! ik wacht morgen even af, en ben zeer benieuwd! hoe lang moest jij de eerste keer in het zkh blijven dan?

zie net dat mijn berichtje nooit is aangekomen... Maar ik heb een week in het ziekenhuis gelegen na de bevalling natuurlijk. Mijn bloedwaarders bleven maar zakken. Was echt niet leuk. Maar goed gelukkig kon ik weer naar huis wel met medicijnen die ik een week moest blijven slikken thuis. Daarna kon ik stoppen en een maand na de bevalling was mijn onderdruk nog 90 nog ietjes hoog moet volgende maand bij de huisarts weer laten opmeten. Hoe gaat het met jou en de bloeddruk?

Terug
Bovenaan