Hoge bloeddruk

Hey meiden,

zit sinds maandag ziek thuis, had sinds donderdag al last van hoofdpijn, dus maandag bij huisarts geweest en mijn bloeddruk is te hoog 140/90. Dus per direct moeten stoppen met werken.

Gister extra controle bij vk, daar was bloeddruk 140/80. Geen reden om doorgestuurd te worden naar gyn gelukkig, ze hopen dat t met rusten beter gaat. Wel even extra keer hartje geluisterd en kindje groeit goed, baarmoeder ligt al 2 vingers onder mijn navel, dus over ons kindje hoeven we ons geen zorgen te maken, dat gaat prima zei vk..

Dus lig de hele week al op de bank of op bed en dan weer naar de bank, pffff lange dagen zo...maar ja alles voor ons kindje!!

Volgende week donderdag terug naar vk, als ie laag is dan mag ik weer gaan werken en dan kijken wat ie doet, blijft ie hoog dan zullen ze verder gaan kijken..

ken het van me vorige zwangerschap.zat toen vanaf 20 week thuis ivm hoge bloeddruk..op den duur werd ie weer lager...en als ik weer ging werken weer hoger dus op den duur echt helemaal thuis....
hopelijk is ie volgende week weer lager meid...voor nu rust rust rust...succes!!

he jakkes meid dat is al erg vroeg in je zwangerschap. Veel succes met rust houden, kan me voorstellen dat dit niet helemaal de leukste manier van zwanger zijn is. Maar zoals je zelf al schreef alles voor jullie kindje
Hopelijk gaat je bloeddruk snel zakken

xxx Jacqueline

Ik slik medicijnen tegen een hoge bloeddruk. Rond de 30 weken van mijn 1e zwangerschap kwam dit aan het licht en na de bevalling werd mijn bloeddruk (met name de onderdruk) steeds hoger. Vanaf toen moest ik medicijnen gaan slikken die ik nu nog slik (wel die verantwoord zijn tijdens de zwangerschap natuurlijk). De kans bestaat dat ik aan het eind van mijn zwangerschap weer een te hoge bleoddruk zal krijgen, maar afwachten dus. Ik hoefde trouwens nooit te stoppen met werken, maar misschien omdat ik een te hoge onderdruk had ipv bovendruk.
Veel succes met alles!!!

Terug
Bovenaan