hoge bloeddruk

Ik heb sinds 2 wk een te hoge bloeddruk. Onderdruk van rond de 100.
Ben van de week ook al 2 dagen opgenomen in het ziekenhuis. Mocht met medicijnen toch naar huis.
Maar heb nu sinds gister weer klachten: duizelig, voel me beroerd, en als ik iets doe dan is het net alsof al mijn bloed naar mijn hoofd stijgt, had gister ook last van harde buiken.
Moet ik nu naar de vk bellen, of me gewoon rustig houden. Wat niet altijd lukt met een zoontje van 3.
Maak me nu toch wel wat zorgen.
 
Hai meid,

Het enige advies wat ik je kan geven is, als je het niet vertrouwd, gelijk de vk bellen. Een hoge bloeddruk is niet goed en soms zelfs gevaarlijk.
Snap dat je 'rustig' houden er niet altijd in zit met een zoontje van 3 jaar. Pas goed op jezelf en neem het zekere voor het onzekere.

Liefs Lynn. (nov/dec tweeling mama)
 
Heb ook de hele zwangerschap een hoge bloeddruk gehad en heel erg klachten die leken te wijzen op een zwangerschapsvergiftiging...ik kon en mocht echt niets doen, rusten rusten en rusten..vanaf week 17 t/m week 38, t duurde erg lang allemaal maar ben blij dat ik t heb gedaan, anders was onze dochter waarschijnlijk niet geboren!

Denk om jezelf en de baby! weet niet hoe lang je zwanger bent, maar bij twijfel ALTIJD bellen, dan komen er weer extra controles, maar dat kan geen kwaad, beter te veel controles dan 1 te weinig was ons motto..

Sterkte!
 
Terug
Bovenaan