hoge hakken

Naarmate je verder komt in de zwangerschap wordt alles een beetje 'weker', onder invloed van de hormonen. Dit is belangrijk want dat zorgt ervoor dat tijdens de bevalling je kindje er makkelijker uit kan. Hierdoor kan je op hoge hakken sneller last van blessures krijgen.

Veel zwangere vrouwen hebben tijdens de zwangerschap last van hun rug of bekken en dan is het belangrijk om goede stevige platte schoenen te dragen om die delen te ontzien.

Groetjes, Linda
 
Het word afgeraden omdat tijdens je zwangerschap je gewrichten wat soepeler worden, en daardoor heb je dus meer kans om door je enkel te gaan, tenminste dat heb ik ergens gelezen, en ik weet niet of dat de enige reden is.

groetjes monique p
 
nou je zult wel merken dat je banden een stuk slapper worden, dus je loopt sneller de kans om te vallen. Verder is het niet goed voor evt spataderen. Dat is wat ik ervan weet

gr en sterkte

sandra
 
Bij mij ging het gewoon niet meer ivm. het evenwicht. Dikke buik en dat hoge hakken, niet te doen hoor, je rug doet pijn en je hebt het gevoel dat de buik je helemaal naar voren trekt!
 
Terug
Bovenaan