hoge hartslag baby

Hoi Allemaal,

Vanochtend heeft de verloskundige weer naar t hartje van de baby geluisterd.
de hartslag van de baby was hoog, maar dat kon zijn omdat ie wakker was en druk.
Dus we hebben wat zitten kletsen en toen weer opnieuw geluisterd.
Toen was hij iets minder snel maar nog te snel.

Ze voelde of ik me koortsig voelde of zoiets, want daar zou het aan kunnen liggen.
Maar ik voelde me wel ok. Dus nou komt ze morgen even langs om nog even te luisteren.

Wie weet wat het dan zou kunnen zijn als de baby zo'n hoge hartslag heeft?

Misschien heb ik toch wat onder de leden en word ik ziek (wat ik niet hoop)
Ik was wel een beetje verkouden de laatste dagen.

Maar wat zou t anders kunnen zijn. Ik maak me geen zorgen opzich, maar ik krijg er bijna wel een zweterig "koortig" gevoel van.

Groetjes dragoste

(36 weken en 5 dagen)
 
Ik heb echt geen idee wat het zou betekenen als de hartslag (te) hoog is. Wel heel fijn dat de vk morgen nog eens komt luisteren, hopelijk is dan weer terug naar normaal en is er niets aan de hand!
 
de verloskundige is geweest; de hartslag van het kindje is weer normaal.
Tussen de 145 en 155.
Gisteren was ie de eerste keer toen ze meette tussen de 170 en 180.
Dat schijnt wel even te mogen, maar dat mag niet blijvend zijn.
De tweede keer gisteren dat ze meette was het tussen de 165 en 175. Dat was dus nog steeds te hoog. Dat zou betekenen dat de baby te weinig voeding en zuurstof uit de placenta zou kunnen halen en daardoor moest het bloed sneller rondgepompt worden om toch voldoende zuurstof te krijgen.
Maar dat verhaal gaat nu dus gelukkig niet op.

pfff
 
hallo

Wij hebben al vanaf 29 weken problemen met het hartje van onze baby. Onregelmatige hartslag en veel te snel. Hij is nu op het moment altijd tussen de 170-180 sl/min. We zijn voor deze dingen al een aantal keer ook naar maastricht gemoeten maar zolang als de hartslag niet boven de 200 gemiddeld is worden er geen medicijnen gegeven of ingegrepen. Ze hebben ook helemaal geen oorzaak kunnen vinden van deze problemen dus laten we maar hopen dat er dadelijk na de geboorte niets meer aan de hand is.

groetjes doortjebrabant (37wkn4dgn)
 
Terug
Bovenaan