Hoge hartslag

Vandaag een aantal uren aan t ctg gelegen omdat de hartslag van ons meisje te hoog is. Ze zat steeds tussen de 180-190 ipv rond de 140.

Omdat verder alles in orde was mocht ik na een tijd toch weer naar huis, moet alleen opletten of m'n temperatuur niet oploopt, zo niet moet ik vrijdag opnieuw voor ctg en controle..

Iemand hier ervaring mee?

Zo lang jij geen verhoging krijgt, kan het niet zo heel veel kwaad. Als dat wel gebeurt, heb je waarschijnlijk streptokokken b.
Bij mijn vorige bevalling waren mijn vliezen met 34 weken spontaan gebroken, kindje hoge hartslag (boven 200) en ik had verhoging. Bleek dus om de streptokken b te gaan. Dan krijg je antibiotica en de kleine ook. Meer info hierover kun je vinden op www.ogbs.nl.

Van de Streptokokken wist ik idd, of een infectie. Maar nu zijn m'n vliezen nog in takt. Vorige x ook na gebroken vliezen gehad...

Maar omdat dat nu niet t geval was wilde ik weten wat er dan de oorzaak van kan zijn, maar dan krijg ik eigenlijk alleen maar wat antwoorden in de trant van: ach t kan ook gewoon bij jou horen, of wellicht heb je een druk kindje, of tja t kan vanalles zijn...

Welja, m'n temp is nu goed, dus we wachten af...

geen idee wat het is of kan zijn. Sorry.
Wel veel succes! Spannend wel lijkt me. Maar ja laten ze jullie maar goed in de gaten houden.
Groetjes Hanneke (van november mamma's)

Terug
Bovenaan