Hoge onstekingswaarde baby

<p>H<span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">allo iedereen, na veel kwakkelen met oorontstekingen etc zijn wij zijn gisteravond in het ziekenhuis beland met onze bijna 1 jarige dochter. Ze kreeg zondag ineens hoge koorts. Dit hield maandag aan dus ben dinsdag ochtend naar de huisarts geweest. Die zei dat haar oren nog licht ontstoken waren maar</span><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;"> niet ernstig. Eenmaal thuis zakte ze helemaal i</span><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">n en deed ze niks meer. Weer naar de huisarts die heeft bloed geprikt en er kwam een ontstekingswaa</span><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">rde van 177 uit. Dit was zo hoog dat ze naar de kinderarts moest. Die zijn gelijk gestart m</span><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">et antibiotica maar waar de ontsteking / infe</span><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">ctie zit weten ze niet. Ze mocht naar huis om te slapen en vanmorgen moesten we weer heen. Koorts was weg dus nu goed in de gaten houden. Mocht er weer koorts komen moeten we </span><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">weer terug. Nu kuur afmaken en over 2 week </span><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">weer terug komen. Is er iemand die dit herke</span><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">nt</span><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">?</span></p>
 
Hey,
Wat sneu voor jullie dochtertje. Je kunt je als ouder dan ook zo zorgen maken he? Ik had dat in ieder geval wel. Onze dochter is nu even ruim 2 en heeft vanaf het begin af aan al gekwakkeld met haar gezondheid. Veel oorontstekingen, virusinfecties bovenste luchtwegen, keelontstekingen, oogontstekingen en noem het maar op gehad. Ze had dan ook altijd hoge koorts wat een dag of 3/4 aanhield en soms zelfs een week. Wij ontkwamen niet aan AB kuren helaas. Onze dochter had dan ook altijd verhoogde ontstekingswaardes. Ergens zit dan een infectie in het lichaam en het lichaam reageert erop door koorts te krijgen. Op die manier gaat het vechten tegen de slechte bacteriën. Eigenlijk een heel goede reactie van het lichaam dus. 
Het is alleen niet leuk om je dochtertje zo ellendig te zien.. 
Ook al wil je niet te vaak AB geven / krijgen, soms hebben ze het nodig als het lijfje het nog niet zelf aan kan. Dan doet het NIET geven soms meer kwaad dan goed. Wat ik je wil aanraden is om probiotica ernaast te geven. Dit doen wij in ieder geval wel altijd om de darmflora zo goed mogelijk te herstellen. Ook de goede bacteriën worden namelijk aangevallen door AB. Onze dochter herstelt eigenlijk vrij snel en heb niet het idee dat ze last heeft van de AB. Hopelijk komt dat ook mede door het geven van probiotica. Sterkte ermee n ik hoop dat ze snel weer beter is.
 
Bedankt voor je reactie! Wat sneu zeg! Hetzelfde beeld dus. Dit is de 5de kuur, Ze is 11 maanden en word over 2 week geholpen door buisjes en neusamandel eruit. Haar onstekingswaarde was 177, is dat een beetje vergelijkbaar? 
 
Ja herkenbaar. Mijn dochter had ook met regelmaat te weinig bloedplaatjes. Schijnt ook herkenbaar te zijn als je een virus in je lichaam hebt. Dus niet meteen van schrikken. Als je dat opzoekt krijg je allerlei nare scenario’s terwijl dat niet zo hoeft te zijn. Vaak was het de week erna namelijk weer hersteld.
Bij mijn dochter is ook de neusamandel verwijderd en beide oren buisjes geplaatst. Ze is er enorm van opgeknapt.. Een stuk vrolijker en beter eten en drinken en ook beter slapen. Ik zag er best tegenop, maar het heeft haar echt goed gedaan. Ik hoop dat het bij jullie ook zo is. 
Ze had veel te vaak ontstekingen en ook vele kuren wat niet wenselijk was. 
 
Terug
Bovenaan