Hoge rugpijn 29 WK zwanger

<p>Hoi dames,</p><p>Ik heb nu al een paar weken last van rugpijn en het lijkt erger te worden. Het gaat om rugpijn ter hoogte van de bh sluiting, in het midden van de rug en rechts daarvan. </p><p>Eigenlijk helpt alleen liggen om het helemaal niet te voelen. Wanneer is zit of sta is het er constant. Tijdens het zitten helpt het nog wel om mijn rug hol te maken maar dat helpt maar even. </p><p>Vrijdag ga ik naar de secartherapeut maar vroeg mij af of er meer vrouwen zijn met deze klachten en wat ik hiertegen zou kunnen doen. </p>

Ik heb precies hetzelfde. Heb er niet echt een middel tegen. Dus als het helpt, hoor ik het graag! Trouwens, ik heb aan die kant ook last van mn ribben voor. Komt door de baby waarschijnlijk ;-)

Heb ook precies op die hoogte brandende rugpijn sinds 2 weken en ben nu 30 weken. De fysio heeft me laatst de rug los gemaakt en nu veel minder last van. 

Ik weet precies welke pijn je bedoelt maar waar het door komt geen idee! Heel vervelend...dit was een van mijn kwaaltjes die ik vergeten was. Na de bevalling nooit meer last van gehad.
Heel veel sterkte ermee!

Ik weet precies welke pijn je bedoelt maar waar het door komt geen idee! Heel vervelend...dit was een van mijn kwaaltjes die ik vergeten was. Na de bevalling nooit meer last van gehad.
Heel veel sterkte ermee!

Gelukkig maar! Ja losmaken en masseren helpt wel. Maar het blijft bij mij wel steeds terugkomen! Haha, ben 30 weken. Dus tegen de tijd dat ik 40 weken ben zal ik wel gekneusde ribben hebben daar. 

Geen opbeurend bericht, maar ik heb dit ook vanaf week 22, ben nu bijna 35 weken en nog steeds.... is helaas niet zoveel aan te doen, ook echt alleen plat liggen helpt iets. Fysio kon het helaas ook niet erg verhelpen.. succes!

Terug
Bovenaan