hoge temp

Bedankt meiden voor het reageren op mijn berichtje 2 dagen geleden dat het weer spannend is momenteel. Vandaag is het de 13e dag dat mijn temp. 37.0/37.1 is, daarvoor 36.9 en op dag 16 nog 36.6. Eisprong is dus zeer waarschijnlijk op 16 juni (dag 16) geweest wat inhoudt dat vandaag mijn NOD is. Ik ben vandaag al 20 x naar het toilet geweest, ik word gek van mezelf. Ik hoop dat het zwangerschapsvirus me te pakken heeft en dan ga ik er alles aan doen om het hier te verspreiden ! Wat denken jullie, vanavond een testje wagen of nog een paar dagen geduld opbrengen (als het dan nog nodig is)?

Liefs,
stresskip Luna

He Luna,
Nou hier stresskip nummer 2 hoor, en ik zal jou vraag wel eens beantwoorden
Testen natuurlijk!!
Ik zou het niet kunnen hoor het wachten. Ik zou een digitale clearbluetest halen en testen.
Als je zwanger bent dan maakt je lichaam toch HCG of zoiets aan? Nou dat moet dan toch wel te zien zijn?
Het beste is natuurlijk dat je tot morgen wacht maar ja. Moeilijk he afwachten.
Ik ga zo verschrikkelijk hard voor je duimen en hoop vandaag nog te lezen dat het virus opnieuw geopenbaard is.
Suc6 meid
Veel lfs Ang

Hi Luna,

ik zit met je mee te stressen hoor. Ik moet alleen nog 2 daagjes wachten tot mijn NOD. Heb jij klachten???
Ik weet het niet omdat ik mezelf helemaal beroerd voel, maar da's volgens mij meer een griepje. Ik ben moe, heb hoofdpijn, diarree, ontzettende steken (in mijn darmen denk ik). Ik kan dus het een niet loskoppelen van het ander.

Maar ik kan me goed voorstellen dat je helemaal gek wordt hoor! Ik zit mezelf ook gek te maken. Die twijfel en dat afwachten is echt killing.

Ik ga zelf (mocht het nog nodig zijn) zaterdagmorgen testen. Maar dat duurt nog zoooooo lang.

Als ik jou was zou ik morgenochtend een testje doen! Spannend!!!!! Ik ga heel hard voor je duimen, en mocht het raak zijn, geef het dan aub door!!!

Liefs,
Anne

Hee meiden,

Ik moet wel lachen om jullie, stelletje broedse streskipjes!!
Hebben jullie het zo afgesproken, allemaal nu je NOD?! Wel fijn dat jullie er samen inzitten en elkaar een hart onder de riem kunnen steken natuurlijk.
Ik heb wel zo'n voorgevoel dat het virus zich weer 'ns wil verspreiden!
Laten we het gauw hopen, meiden.

Vanavond lekker veel afleiding met de superspannende wedstrijd!
Suc6 in deze spannende tijd.
Ik duim met jullie mee enne laat je niet gek maken!
liefs, Suus

he fijn, positieve berichten, ik hoop dat t zo blijft. luna, ik zou vanavond lekker voetbal gaan kijken en dan morgenochtend testen. en dan het virus verspreiden ja, want verkouden ben ik al geweest...
lis

Terug
Bovenaan