Hoge temperatuur week 4

<p>Hallo iedereen,</p><p> </p><p>We zijn aan het proberen voor een 2e kindje.</p><p>Ik zit in week 4, zou mijn regels zondag moeten doorkrijgen.</p><p>Ik heb nu al 5 dagen een lichaamstemperatuur tussen 37,5 en 38,2 graden. Deze gaat niet meer onder de 37,5. Ik heb af en toe een steekje rechts onderaan, maar voor de rest voel ik me prima.</p><p>Nog dames die dit hebben gehad? Wat denken jullie?</p><p> </p><p>Groetjes,</p><p>Ellen</p><p> </p>

Hoi! Wat is normaal gesproken je temperatuur in dit deel van je cyclus? En had je menstruatie afgelopen zondag moeten komen of aankomende zondag? Hopelijk betekenen de hoge temperaturen iets goeds voor je! 
Maarrr... hou er rekening mee dat het extreme warme weer van de afgelopen dagen ook invloed heeft op je lichaamstemperatuur. Ik hou al maanden mijn temperatuur bij dus ik weet ongeveer wat mijn normale temperatuur is. Nu merk ik alleen dat de laatste dagen mijn temperatuur veel hoger blijft door het warme weer. En bij mij kan het niet zijn doordat ik zwanger ben want ik ben eergisteren ongesteld geworden.
Heel veel geluk gewenst ?

Ik heb normaal een temperatuur van 37,2 ongeveer. Mijn menstruatie zou komende zondag (16e) zijn.
Ik ben daarstraks naar de acupunctuur geweest en volgens haar zou ik nooit 38 kunnen hebben door dit weer. In principe zou ons lichaam dit moeten kunnen regelen... dus ik ben heel erg benieuwd.

Die steken heb ik altijd met mijn eisprong. Vorige maand vanaf de eisprong tot aan dat ik ongesteld werd. Deze maand alleen tijdens de eisprong en is het even afwachten.
Maar dat je temperatuur niet onder de 37.5 komt, zal het betekenen dat je je eisprong hebt gehad. 
Misschien is deze maand je cyclus wat langer?

Terug
Bovenaan