Hoge temperatuur, zwanger??

Hoi meiden,

14 maart is mijn NOD. Ik heb na mijn eisprong altijd een temperatuur van 36.9. Nu is die al een paar dagen heel hoog, 37.4! Zo het kunnen dat ik zwanger ben? Wie herkent dit?
Ik heb aan de ene kant wel het gevoel dat ik ongi moet worden (puisjes, rugpijn e.d.) maar mijn borsten doen heel zeer. Erg tegenstrijdig allemaal. Wie weet raad, ik kan bijna niet wachten tot woensdag!
Groetjes Evelise (ronde 9)

Hoi

Zou inderdaad kunnne!!! maar uit ervaring weet ik helaas dat een hoge temp ook niet altijd wat zegt. Gewoon op je NOD testen. Spannend voor je!

Carina

Hoi,

Ik heb 12 maart mijn NOD, zo spannend weer. Ik moet wel heel veel plassen, maar goed je lichaam doet van alles met je toch. Dus geloof het pas echt als ik een positieve test in handen heb. Ga pas 16 maart testen, omdat ik al meerdere malen te vroeg heb getest en dus werd teleurgesteld.

We zitten nu in ronde 6, dus ik hoop echt dat het dit keer echt raak is.

Jij bent nog niet zo lang hier op de site, of heb ik zo maar over je heen gekeken ( niet lullig bedoelt dan hoor)

Veel succes in elk geval.

Carina

Hey hoi,

Een week na mijn eisprong ging mijn temp ook nog een keer omhoog en toen las ik dit op internet : 8.

Stijging van lichaamstemperatuur:   Nadat een eicel bevrucht wordt, doet het er een week over om in de baarmoeder te komen en zich daar te nestelen. Pas op dat moment weet je eigen lichaam dat het zwanger is. Als hCG (zwangerschapshormoon) vrijkomt kan nog een temperatuurstijging te zien zijn, een week tot 12 dagen na de eerste temperatuurstijging bij de eisprong.

Bij mij was dit dus het geval.....en voila....ik was zwanger!!!!
Dusseh....succes!!

groetjes Jacq

Hoi Carina,

Ik ben ongeveer een maand op deze site. Ik heb al wel vanaf januari zitten loeren, maar ik durfde er niet aan te beginnen, ik schaamde me er een beetje voor.
Inmiddels ben ik er wel vanaf, niemand weet het toch? Mijn man weet het wel en een goede vriendin, verder niemand.
Ik heb twee dochters van 8 en 4 jaar. Iedereen denkt misschien, je hebt er toch al twee of: die willen er niet meer. Maar onze wens is zo sterk. Het lijkt me alleen moeilijk om hiermee naar de huisarts te gaan, want het is gebleken dat het kan. Ik ben nu 32 jaar, dus nog niet echt oud. Hou oud ben jij?
Evelise

HOi Evelise,

In april wordt ik 26. Een ander kan toch niet bepalen of 2 kinderen genoeg is, dat bepalen jullie toch lekker zelf! Als jullie het allebei willen, dan zou ik zeggen gewoon er voor gaan. En als het nu niet lukt, kun je toch gewoon naar de dokter gaan. Het is niet aan hem om je te veroordelen. Tuurlijk weet je dat het kan, maar in de loop van de jaren kan er lichamelijk iets veranderen toch. Ik zou gewoon naar de dokter gaan als je al een tijdje bezig bent. En als hij wel moeilijk doet zou ik gewoon eisen dat hij naar je luisterd.

Succes
Carina

Terug
Bovenaan